Back once again for the renegade master...

Medlem
5. mai 2009
Sted
Oslo
Ja ja, da var vi her igjen. Begynner å bli litt i overkant hyppig flipp-flopp her og til alt overmål har jeg akkurat nå ingen AP i boksen lenger (ja tenk det). En kamerat var innom i sted og hentet AP ROC til hjemlån, og Bumblebee forsvant i bytte i dag.

Jeg tror nok ikke det er en 100% permanent situasjon uten APkatter i boksen, men det er nå slik det er i dag og nok vil forbli en god stund fremover. Noen ting må man ofre i denne hobbyen for å sørge for at det ikke går helt over stokk og stein.

Uansett tilfelle, jeg er atter en gang bitt av en basill så ingen bonuspoeng til de som gjetter hva som kommer nå.

Er ikke så gode bilder, men jeg har enda ikke fått klokken på armen og vil gjerne bare bli ferdig med unboxingen nå ;).

Edit;

Glemte jo det da... dette er post 5000, jeg mistet noen poster i tellingen når Juice ryddet opp litt og da fikk jeg plutselig en ny sjanse til å unboxe på post 5000 ;). Har lurket siden jeg kom opp til 4999 dog....

8624579635_f83cf20ee0_o.jpg

8624579425_afe74a2047_o.jpg

8624579331_bcbb1ed870_o.jpg

8625685102_861f050dc0_o.jpg

8624578969_f1945ce7c4_o.jpg

8625686120_de812dd698_o.jpg

8624580151_34f17a784a_o.jpg

8625685880_9ded6b57c3_o.jpg

8624579761_8e7ed62f2f_o.jpg

8625685780_c0c2f3658b_o.jpg

Takk for titten!

Redigert:
Rett og slett nydelig :D Grattis med en av de store grails´a. Det er så absolutt siklemateriale.

Gratulerer den var virkelig flott.... PP.... Det er klokka si det... :) :D :D :D

Du har virkelig mange god biter i klokke boxen selv om noen blir byttet ut...

:D :D :D

Oooooooooooooh!! Fytti katta!! Lenge siden jeg har hatt tårer i øyekroken, men nå kom dem! Gratulerer!

Lurte litt på hvor du var blitt av, ja :)

PP Aquanaut og superheftig Nautilus i boksen - hvor i all verden skal du videre nå da? Gratulerer med et fantastisk ur :D

GRATULERER ChristianN!

Var jo ikke så vanskelig å skjønne at det var noe stort på gang, men begynte å bli bekymret etter så lang taushet.

Ikke småtteri av en klokke!

Det betyr at du har en Aquanaut for mye? :p

Woooow! Gratulerer med en helt råflott PP ChristianN! Denne er bare perfeksjon i mine øyne... :D

Begynte forresten å lure på hvor du ble av, godt å se det var en mening bak den reduserte aktiviteten - kjekt å ha deg tilbake i full fres. :)

Grattis:D
Det er vel ingen hemmelighet at jeg også synes denne er utroooolig lekker!
Denne kompletterer Aquanauten flott.

...med to PP, hva i all verden skal du med AP:confused:

Noen må helbrede min misunnelse. Flyback er inne på noe.

Gratulerer med et kunstverk!

Hmm.. Vet ikke hva man skal si til sånt? Ehh GRAILALERT!! Må si du gjorde et bra bytte fra bumblebee. Så ikke helt linken mellom deg og den for å være helt ærlig:) denne dog kan jeg lett det;). Jeg skal ha patek som neste, hva skal man si: ingen over ingen ved siden. Gratulerer er på sin plass. Nå kan vel Flippingen stanse over sommeren. Den ser ny ut, stemmer det? Røyk Smurfen? @ChristianN

Redigert av en moderator: