Back once again for the renegade master...

Grattis med helt vanvittig ur! Jeg liker å tro at jeg en vakker dag skal ha en sånn en i boksen en dag!
FYYYYYY FADER! GRATTIS!
 
Ja ass christianN! Dette er helt rått! For en nydelig samling du har nå, hadde vel egentlig trodd chronoen var den som kom inn, men der tok jeg feil!

Store gratulasjoner herfra!
 
Lekker sak, gratulerer! :D

Med Tom Mathisen stemme..."Følg med i neste episode av ChristianN og spektakulærunboxingene"
 
Hva kan jeg si annet enn at det er et helt riktig valg? :cool: Gratulerer og velkommen i 5712-klubben! :D
 
Gratulere.

Nydelig denne, kan du ikke sende meg en PM når du har fått brukt den litt? Ønsker å vite hvordan den føles å bære:)
 
Ble den ja :) Helt fantastisk. Vanskelig å synes synd på en APløs tilværelse med det lille som er igjen i boksen nå... Gratulerer :)
 
Gratulerer så mye:D DER snakker vi klokke! Nautilus er utrolig fin klokke, og jeg synes den er meget spennende med diverse komplikasjoner, det funker på denne klokka synes jeg!

Da mangler det bare å få lastet opp et WS:cool:
 
Rett og slett nydelig :D Grattis med en av de store grails´a. Det er så absolutt siklemateriale.

Takk! Har hatt lyst på denne en god stund.

Gratulerer den var virkelig flott.... PP.... Det er klokka si det... :) :D :D :D

Du har virkelig mange god biter i klokke boxen selv om noen blir byttet ut...

:D :D :D

Takk takk! Skulle ønske jeg ikke hadde "Måttet" selge ROC, men som nevnt i SP har det noe å gjøre med at jeg må sette en grense et eller annet sted i denne hobbyen og da må jeg ofre litt underveis for å holde det hele i sjakk :).

Absolutt stum av beundring!!! Ypperste siklemateriale. Stor gratulasjoner.

Tusen takk :D

Gratulerer med utrolig flott klokke! :)

Takk takk!

Oooooooooooooh!! Fytti katta!! Lenge siden jeg har hatt tårer i øyekroken, men nå kom dem! Gratulerer!

Takk for det ;).

Lurte litt på hvor du var blitt av, ja :)

PP Aquanaut og superheftig Nautilus i boksen - hvor i all verden skal du videre nå da? Gratulerer med et fantastisk ur :D

Ikke godt å si, men du må ikke glemme Smurfen da - er i boksen enda den og :).

Takk skal du ha!

Oi oi oi- gratulerer med fantastisk klokke!

Takk :D

GRATULERER ChristianN!

Var jo ikke så vanskelig å skjønne at det var noe stort på gang, men begynte å bli bekymret etter så lang taushet.

Ikke småtteri av en klokke!

Det betyr at du har en Aquanaut for mye? :p

Takk!
Aquanauten er nok en perfekt partner for denne klokken gitt ;).
Var et par ting som skjedde på en gang som gjorde at jeg begynte å tenke tanken på å ta en unboxing på 5000 og plutselig var ting linet opp på en måte som gjorde at det var mulig å få til.

Grattis, det kaller jeg ur.:)

Takk!

Woooow! Gratulerer med en helt råflott PP ChristianN! Denne er bare perfeksjon i mine øyne... :D

Begynte forresten å lure på hvor du ble av, godt å se det var en mening bak den reduserte aktiviteten - kjekt å ha deg tilbake i full fres. :)

Takk! Jeg er ikke helt uenig... 5712 er noe eget :). Var absolutt en mening (kombinert med at jeg og damen ble helt hooked på walking dead.... måtte ha litt maraton) bak forsvinningsnummeret, har vært inne og spyttet ut likes i hytt og pine dog :p.

I'm speechless!

Hehe ;)

[video=youtube;usfiAsWR4qU]http://www.youtube.com/watch?v=usfiAsWR4qU[/video]

Haha, bra måte å si det på egentlig ;).

Rått!!!!! Gratulerer Christian :)
Du tar det til et annet nivå, for et ur!

Takk takk!

Noen må helbrede min misunnelse. Flyback er inne på noe.

Gratulerer med et kunstverk!

Takk så mye :)

Gratulerer med nydelig ur :D

Tusen takk!

Hmm.. Vet ikke hva man skal si til sånt? Ehh GRAILALERT!! Må si du gjorde et bra bytte fra bumblebee. Så ikke helt linken mellom deg og den for å være helt ærlig:) denne dog kan jeg lett det;). Jeg skal ha patek som neste, hva skal man si: ingen over ingen ved siden. Gratulerer er på sin plass. Nå kan vel Flippingen stanse over sommeren. Den ser ny ut, stemmer det? Røyk Smurfen? @ChristianN

Takk for det!

Hehe, bumblebee er virkelig en fantastisk klokke med noen helt utrolige detaljer. Jeg er veldig glad i den klokken og kommer til å savne den. Men jeg skjønner hva du mener :). Håper flippingen kan ta en pause, men er jo litt moro det også...

Klokken var kliss ny, merker i bildene er støvkorn og/eller fingeravtrykk.

Smurfen, Aquanaut og denne består :).

Frekkert! Grattis med den;)

Takk igjen ;).

Vakkert! Gratulerer så mye!

Tusen takk!

Grattis med helt vanvittig ur! Jeg liker å tro at jeg en vakker dag skal ha en sånn en i boksen en dag!
FYYYYYY FADER! GRATTIS!

Takk takk!

Ja ass christianN! Dette er helt rått! For en nydelig samling du har nå, hadde vel egentlig trodd chronoen var den som kom inn, men der tok jeg feil!

Store gratulasjoner herfra!

Tusen takk :). 5980 er utrolig flott og prismessig er det ikke såååå langt mellom en brukt 5980 og en ny 5712. Jeg kunne godt ha tenkt meg begge, men det er ikke mulig sånn helt uten videre. Vi får se hva som skjer i fremtiden. :)

Vakkert. Gratulerer så mye :)

Takk!

Lekker sak, gratulerer! :D

Med Tom Mathisen stemme..."Følg med i neste episode av ChristianN og spektakulærunboxingene"

Haha, finnes jo de som er verre enn meg her, vet jeg har sagt det før men jeg sier det igjen - håper det roer seg litt nå.

Men jeg er jo åpenbart litt avhengig av jakten frem og tilbake tror jeg ;).

Takk skal du ha :)

Hva kan jeg si annet enn at det er et helt riktig valg? :cool: Gratulerer og velkommen i 5712-klubben! :D

Takk takk! Er en trivelig klubb kjenner jeg :D
 
Redigert av en moderator:
Gratulere.

Nydelig denne, kan du ikke sende meg en PM når du har fått brukt den litt? Ønsker å vite hvordan den føles å bære:)

Takk :D. Håper det dukker opp en 5711 til deg også nå da :).

Du får minne meg på det om du ikke hører noe ila en uke eller så, vet det er litt hektisk program fremover på jobb så ser for meg at jeg kan bli litt distrahert. Men så langt er det komfortabelt!

Dette er fantastisk. Stort mer får jeg ikke sagt - eller skrevet.

Gratulerer så mye!

Gratulerer også med 5 X WIS

Takk og takk :). Jeg er veldig fornøyd og spent på hva du skal til med snart selv.... :D

Ble den ja :) Helt fantastisk. Vanskelig å synes synd på en APløs tilværelse med det lille som er igjen i boksen nå... Gratulerer :)

Hehe, sant nok. Men er noe eget med AP, det er litt hot-rod der PP er forfinet. Jeg ser absolutt at det er plass til en AP i boksen i fremtiden. Jeg liker AP veldig, veldig, godt.

Takk skal du ha :)

Gratulerer så mye:D DER snakker vi klokke! Nautilus er utrolig fin klokke, og jeg synes den er meget spennende med diverse komplikasjoner, det funker på denne klokka synes jeg!

Da mangler det bare å få lastet opp et WS:cool:

Tusen takk :). Ja, nå har jeg fått tilpasset lenken så den i det minste er på armen :).
Jeg synes også Nautilus kler litt komplikasjoner, men det er virkelig noe elegant og tidløst over en 5711 også.

Skiven på disse klokkene er utrolig i litt lys, spillet i lyset er vanvittig. 5711 har rett og slett mer synlig skive som lyset kan spille i - det er en oppside med den klokken :).
 
Gratulerer med et utsøkt ur! Definitivt et valg fra øverste hylle :D

lurer på hva som kommer på post nr 10 000 allerede jeg.. :)