Banditter eller.....

det er jo flere personer her inne som har løpende annonser på finn.no, med ønske om å kjøpe rolex sportsur! Jeg er ikke naiv nok til å tro at disse ikke håper på godkjøp med påfølgende rask handel selv. Slik er business, beklager min grunnleggende kynisme...

Ekstra søtt blir det når "Jonny" sier- ,ja til og med defekte ønskes idet jeg samler på disse. Jeg sier som "Kjøper-raskt-Rolex-herren-Saber"; men må være rimelige og billige priser der selger ønsker selge raskt .

Har du en billig-billig Rolex, kontakt meg da vel ;)

Narr meg ikke til å le, samme ulla...(type bilselgere)

Enig med Heuer. Trekker ned et ellers godt inntrykk.

Folk som skal selge noe, og folk som skal kjøpe noe har begge et ansvar for å sette seg inn i markedet. På generell basis blir det naivt å skylde på han som fikk en god deal, når du var den som faktisk aksepterte summen..

Nå sitter ikke jeg med fasiten, men tror hvertfall at om min bestemor hadde hatt en gammel Rolex etter bestefar og hun så en slik annonse i avisen ville hun helt sikkert tatt den for en prisvurdering. Dette ville vært hennes måte og sette seg inn i markedet på. Om hun da hadde blitt fortalt at den er verdt 15`, men hun kan få 12` der og da hadde hun sikkert følt at hun gjorde en god handel.

det er jo flere personer her inne som har løpende annonser på finn.no, med ønske om å kjøpe rolex sportsur! Jeg er ikke naiv nok til å tro at disse ikke håper på godkjøp med påfølgende rask handel selv. Slik er business, beklager min grunnleggende kynisme...

Du glemmer et viktig stikkord her; Internett!!! Personer som er så oppegående at de finner Jonny sin annonse på finn.no vil jeg tro er oppegående nok til å se hva de ligger til salgs for også. Du må ikke tro det er uten grunn at disse bandittene annonserer i lokalavisene.