Bang for the buck dressklokke?

Medlem
3. des. 2012
Heisann, først en tilståelse, jeg eier en slik: 43mm*Parnis*Portuguese*Automatic*Power*Reserve*White*dial*Watch|PARNIS|43mm Automatic|Parnis Warch

Tror jeg betalte 60-70 USD for den en gang i fjor. Mest fordi jeg hadde lyst å prøve looken og størrelsen på hånden. Jeg likte den egentlig ikke i det hele tatt, og ble aldri enig med meg selv om det var looken, eller det faktum at det var noe billig kinamikk som var årsaken til den manglende forelskelsen.

Helt til i dag. Etter en måned med kun sub, ble jeg desperat etter noe annet på hånden, og tilfeldigvis gav jeg denne en sjans.

0C5B66A6-B220-4D02-9C8F-C50F14DB9B11_zpshprs03en.jpg

Og plutselig liker jeg den! Looken altså, men jeg trenger desperat noe skikkelig. Noen som har gode forslag? Pris opp til 10 000 brukt? Remmen er en hirsch som sikkert koster mer en klokka, så den kan få være med over på neste godbit! Kjør på med forslag. ;)

Hva med denne? Kommer innenfor budsjett, solid merke, ultratynn, og sist men ikke minst, en lekker dressklokke. Gi meg et vink hvis du er interessert.

0CED19AE-0654-4BE0-ABE8-050B656394FA_zpsso0n6gn3.jpg

Jeg synes Tissot Visodate sine klokker er utrolig flotte dressklokker. Klokken gir en utrolig kvalitetsfølelse og bærer ETA 2836. Mye klokke for pengene.

ODOoBVh.png

0Y6gzdd.png

Orient Bambino er meget pen IMHO. LANGT innenfor budsjettet er den også, men kvaliteten er vel bedre i de andre nevnte urene.

1389462d1392765103-looking-best-watches-buck-reputable-names-orient_bambino_wrist2.jpg

Redigert:
Og plutselig liker jeg den! Looken altså, men jeg trenger desperat noe skikkelig. Noen som har gode forslag? Pris opp til 10 000 brukt? Remmen er en hirsch som sikkert koster mer en klokka, så den kan få være med over på neste godbit! Kjør på med forslag. ;)

Hei
Jeg vurderer å selge å selge min Longines Conquest. Et skikkelig kvalitetsklokke. Salget sitter noe langt inne, men det er andre prosjekter som frister og da må noe ut til finansieringen.
Lenke til aktuelle klokke... L3.678.4.56.6 Longines Conquest Automatic Chronograph 41mm Mens Watch

Hei

Masse gode tips her, tissot har jo så mange modeller at man går seg vill :) flere pene, og ikke minst stowa som jeg ikke kom på i farten i går.

Kjør gjerne på med mer, har definitivt en itch på hvit skive kjenner jeg.

A

Jeg stemmer på forslaget om Orient Bambino! Jeg er svært fornøyd med min, det høye glasset er en fin detalj synes jeg.

Dette vil jeg si er en no-brainer. Nomos Tangente. Elegant Bauhaus-stil.

2014-03-19151940_zpse70a1b17.png

tangente-back_zps0ea6943a.jpg

Nevnte jeg at jeg har en til salgs? :mrgreen: Til og med åpen for bud!

Todda