Bare 1 klokke? (med tankeprosess og boksåpning!)

Ah, så det ble chrono! :D Jeg kan for lite om chronoene kjenner jeg ...

IMG_0599.jpg

Royal Oak Chronograph. Utgått modell av skiva med "små firkanter" (helt sikkert fagterminologi) i stedet for de nye som har store. Fargen er vanskelig å fotografere- men er dyp blå som ser grå, svart eller blå ut avhengig av lys og vinkel.

Lykkelig!!

Jaja, all teasingen er nesten tilgitt når vi ser resultatet.

Fantastisk klokke, skulle du først gå for bare én så er ikke det der noe dårlig alternativ :cool:.

Nydelig sak!

Nice! :D Gratulerer så mye! De der er superlekre, og en god del mer diskrete enn de nye ROCene (for ikke å snakke om ROOene). Nydelig!

Grattis! Et klokt og godt valg :)

Men, jeg har absolutt ingen tro på at du klarer å holde deg til én klokke :p

Takk for god-ord og ikke minst tålmodighet folkens :) Godt å kunne dele galskapen med noen som forstår.

Kommer jeg til å selge alle andre ur og slutte å se på nye. Blir jeg en en-klokke-mann? Neppe- men det er ikke klokkas feil. Denne kunne godt klart de fleste situasjoner. Mulig jeg rydder litt i boksen. Mulig det er en god stund før neste innkjøp- men vi vet at det kommer.

Om ikke annet så klarte jeg, med denne øvelsen og tankerekka, å argumentere for og forsvare enda et klokkekjøp! Jippi!

Flott AP, gratulerer så mye med den:) Å kun ha en klokke er det vel ikke mange av oss, her inne, som noen gang har sjans til å klare (utenom en kortere periode) tror jeg.. så ikke noe poeng å prøve seg på det vel ;) hehe

Gratulerer! Heldig(e) barn du har! Sinnsykt flott modell du har fått deg! Tror nok den også ville ligget høyt opp på listen dersom jeg skulle prøvd meg på samme prosjekt. Liker også denne bedre enn de nye modellene, mer elegant synes jeg! Kos deg de dagene det varer før du sitter på jobb og surfer etter nye investeringsobjekter!

Gratulerer! Utrolig flott! Jeg tviler på om jeg selv noensinne klarer å begrense meg til én klokke, men det begynner å bli klart for meg at klokkeskrinet mitt også behøver en AP...

Gratulerer! Et utmerket valg! Royal Oak serien er så klassisk pen, og oser av kvalitet. Kjenner savnet!

Chronograph versjonen av Royal Oak har ikke modulbasert verk (men offshore har). ROC urverket har F. Piguets 1185 integrerte chrono.

Takk, der lærte jeg noe nytt :)

Men helt ærlig, du trenger en beater også. Om det bare er en G-shock til $40 på eBay ;)

And so it begins.... :mrgreen:

Gratulerer med en fantastisk flott klokke.:D
Du er nesten tilgitt for alt luremuslureriet i starten.;)
Slit'n med helsa til neste utboksing.

Grattis med et kjempeflott ur!!
Ellers er jeg enig med Bollapinnsvin, om å begrense seg til én klokke! Det vil, som alle andre også mener, du slite med - spesielt om du bruker noe tid på dette forumet ;)

Klokkeskrinet mitt trenger også en AP, men det blir dessverre ikke mulig nå. Får heller kose meg med min nye GO.

Gratulerer med en utrolig vakker klokke!
Helt fantastisk!
Dette er AP's definitivt vakreste, ette min mening!:D