N
Ndure
Guest
Selv har jeg mest sansen for det man kan kalle en skikkelig samling. Det å ikke selge ur, heller bare spare.
Det er hvertfall fasiten jeg kommer til å følge. En stål Rolex og en litt mer gylden klokke.
Du er vel der allerede du? (dd og gmt...)
Korrekt, GMT og sak med forsikringen. Ikke like trivlig som en GMT og en DD, men vi får se hva tiden bringer i min rettning.
Blåser liv i denne igjen da jeg har gått på samme dilemmaet igjen....
Har nå flere Rolexer i klokkeboksen, men de blir rett og slett brukt altfor lite.
Gullur har jeg alltid hatt lyst på, og min største tabbe var da jeg solgte 16618, men på den tiden føltes det ut som det riktige, og blå skive var og er fremdeles ikke helt det riktige.
Men nå lurer jeg da på selge Rolex klokkene mine for så å beholde en stål og så kjøpe meg en gullsub, gmt, eller daytona... Men har noen prøvd på tilsvarende strategi?
Er det ikke for dumt å ha flere klokker bare liggende uten å bli brukt? Er det ikke kulere å ha en til hverdags da og en superdyr/eksklusiv til penere ?
Tar imot alle innspill og erfaringer med takk
Blåser liv i denne igjen da jeg har gått på samme dilemmaet igjen....
Har nå flere Rolexer i klokkeboksen, men de blir rett og slett brukt altfor lite.
Gullur har jeg alltid hatt lyst på, og min største tabbe var da jeg solgte 16618, men på den tiden føltes det ut som det riktige, og blå skive var og er fremdeles ikke helt det riktige.
Men nå lurer jeg da på selge Rolex klokkene mine for så å beholde en stål og så kjøpe meg en gullsub, gmt, eller daytona... Men har noen prøvd på tilsvarende strategi?
Er det ikke for dumt å ha flere klokker bare liggende uten å bli brukt? Er det ikke kulere å ha en til hverdags da og en superdyr/eksklusiv til penere ?
Tar imot alle innspill og erfaringer med takk
Han skal ha én i gull...
og disse