Bare et par klokker...

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
Å kalle en tråd for Gregs klokker, når man for tiden har hele TO ur, blir rett og slett for deprimerende, men jeg skal forsøke å lage en tråd over hvilke klokker jeg i hvert fall har vært innom... det vil ta litt tid, noen bilder vil være gjenbruk, og mange vil få noen og enhver til å trekke på smilebåndet. Begynner med noen bilder jeg tok i kveld, av det som må betegnes som hovedsamlingen. Vil evt endre tittel når det begynner å bli litt mer kjøtt på bena her inne...

P4151974.jpg

P4151975.jpg

P4151976.jpg

P4151977.jpg

P4151978.jpg

P4151979.jpg

Kvalitet fremfor kvantitet! Fantastisk Greg, gleder meg til å stjele GMT`n neste gang vi møtes!

Du er en heldig mann Greg, 2 fantastiske klokker du har der :) Tror det er mange som ville byttet bort mye av samlingen for disse. Det ville i hvert fall jeg :p

Nydelige klokker, Greg.
Enkelt når du skal på gtg også. En på hver arm, som Mathfjeld, og vips slipper du bokser og vesker og kofferter og alt det der.

Svært så pene eksemplarer av arten, Greg!
Skjønner godt at dette gir godfølelsen og vekker litt av "the passion within"......;)

To ekstremt nydelige ur som det virkelig "er noe med" dette. Rett og slett klassikere med personlighet. Skulle man bare ha to ur i samlingen er disse to en fantastisk duo som virker til nær sagt alle anledninger og situasjoner. Blir kjempegøy å følge hva som skjer fremover her, Greg - for en ting er sikkert: nå har du et kjempefundament å bygge videre på. To stayere av dimensjoner.

Flotte bilder også! :D

Er det bare meg, eller er den Gull Rolexen så harry at den bare blir jævlig kul?? *sikle*

Eneste Rolex klokken jeg kunne tenkt meg, synd det koster så mye!! *snufs*

Synes i all anstendighets navn at du i hvert fall kan stryke: "bare" fra tittelen. ;)

En samling mange misunner deg det der. Ja, samling ja.

Nå får vi se da, når dere får hele historien. Jeg er en av de som har tatt vare på (så og si alt) jeg har hatt av klokker gjennom oppveksten... Jeg tror vi trygt kan si at jeg har startet med rosinen i pølsa mht bilder, særlig da jeg registrerer deres kommentarer her, men stay put, for en egosentrisk reise, som hver og en har en liten personlig historie. Jeg kommer til å måtte "låne" bilder i fra nettet på noen klokker, rett og slett fordi jeg aldri lærte meg å ta bilder av klokker før omtrent to? år siden. Shame on me...

Alikevel er det litt morsomt å registrere at mitt aller første ur var av mekanisk karakter (muligens fordi jeg er så gammel at "fienden" fortsatt hadde til gode å bli oppdaget). Stay put, stay put.