Tja, mon tro om atte hvis som atte jeg fortsatt har denne om tretti år, og den har blitt vintage, så blir jo denne ganske morsom, mannen er jo dyktig innenfor sin sportsgren, så man kan ikke klage over å iføre seg samme ur som han reklamerer for... Dessuten måtte det jo være en "green" i dette tilfellet (golf).
Kanskje dette blir fremtidens motstykke til redsub, green-gmt...
Blir et lite opphold i posting her nå er jeg redd for, så lenge urmaker kurs påmelding er i gang, føler jeg må bruke det meste av ts energien på det, men målet er at posten skal ta for seg hele min horologiske reise så langt...
Det er ikke mye "bare"med de to urene - her er så mye konsentrert klokkeperfeksjon at en mann kunne leve lykkelig resten av livet uten å tilføre samlingen et eneste ur. Men noe sier meg at du kommer til å gjøre det likevel Gratulerer.
To kjekke ur å bygge videre på det der De binder jo opp litt kapital, så her er det bare å borre for livet.
Må si at jeg liker den grønne skiven mye bedre til gull enn den blå som suben har. Smak og behag, men i mine øyne er det en mye mer harmonisk (eller nedtonet om du vil) combo enn blå, og mye mer spennende enn sort. I tillegg passer det jo bra med grønt på en miljøvennlig klokke. Miljøvennlig? Ja, highend-produkter som blir tatt vare på, reparert og brukt til de faller fra hverandre er jo det stikk motsatte av utviklingen i forbruket vårt for øvrig, og når den en gang dør blir den til og med smeltet om. Kanskje den allerede kommer fra andre klokker? Får meg til å tenke på "Woodstock" av Joni Mitchell, selv om jeg tviler sterkt på at det var noe gull-Rolexer i omløp der i gården...
Du har et par ålreite ur nå, Greg. Har ikke rukket å gratulere deg med gull ennå, men den er skikkelig, skikkelig kul! Ordentlig sommerklokke - bare å få seg en god brunfarge nå, så er du klar
Hva mer kan man ønske seg? Submariner er favorittklokken min, og den med rød skrift og tophat er den flotteste av de flotte :grin: Helgull GMT-Master, herregud så fett.
Med slike følgevenner fikk jeg en bibelsk analogi..
"Even when I walk through the darkest valley, I will not be afraid, for you are close beside me. Your case and your hands protect and comfort me." jaja, noe fritt endret fra originalet...