Hei folkens! Noen som vet hvordan type baretter som skal på denne? Og hvor man får kjøpt?
GrandCarrera Medlem 14. sep. 2011 Innlegg 706 Sted Oslo 1. juni 2024 #1 Hei folkens! Noen som vet hvordan type baretter som skal på denne? Og hvor man får kjøpt? Vedlegg IMG_0102.jpeg 122,6 KB · Visninger: 0 IMG_0104.jpeg 113,7 KB · Visninger: 0 Reaksjoner: Matsmet
seiltid Støttemedlem Medlem 5. sep. 2022 Innlegg 897 Sted Østfold 1. juni 2024 #2 Stilig klokke! Et googlesøk på female springbars gav flere treff. Har du målt avstanden mellom hornene? Og evt. diameter på de små festene? Reaksjoner: MINUTE_REPEATER
Stilig klokke! Et googlesøk på female springbars gav flere treff. Har du målt avstanden mellom hornene? Og evt. diameter på de små festene?
reldor Medlem 10. nov. 2018 Innlegg 1.878 Sted Moss , Østfold. 1. juni 2024 #3 Mener de heter negative baretter. Urmakere kan ha de.
Gin Medlem 27. aug. 2012 Innlegg 4.807 Sted Ingensted 1. juni 2024 #4 GrandCarrera skrev: Hei folkens! Noen som vet hvordan type baretter som skal på denne? Og hvor man får kjøpt? Klikk for å utvide... Du kan jo høre med Urmaker Bjerke? Reaksjoner: Genta
GrandCarrera skrev: Hei folkens! Noen som vet hvordan type baretter som skal på denne? Og hvor man får kjøpt? Klikk for å utvide... Du kan jo høre med Urmaker Bjerke?
Loevhagen Medlem 6. des. 2013 Innlegg 11.508 1. juni 2024 #5 GrandCarrera skrev: Hei folkens! Noen som vet hvordan type baretter som skal på denne? Og hvor man får kjøpt? Klikk for å utvide... Female spring bars. Se her: Female Spring Bars
GrandCarrera skrev: Hei folkens! Noen som vet hvordan type baretter som skal på denne? Og hvor man får kjøpt? Klikk for å utvide... Female spring bars. Se her: Female Spring Bars
MINUTE_REPEATER Medlem 26. sep. 2010 Innlegg 5.280 Sted Asker 1. juni 2024 #6 Jeg har et lite sortiment med disse, send meg målene så skal jeg sjekke. Reaksjoner: Larsnie, Preacher, Cltklok og 8 andre
Matsmet Støttemedlem Medlem 4. jan. 2015 Innlegg 711 4. juni 2024 #7 MINUTE_REPEATER skrev: Jeg har et lite sortiment med disse, send meg målene så skal jeg sjekke. Klikk for å utvide... Derfor elsker jeg TS! Reaksjoner: Seikonaut, Genta, Cltklok og 2 andre
MINUTE_REPEATER skrev: Jeg har et lite sortiment med disse, send meg målene så skal jeg sjekke. Klikk for å utvide... Derfor elsker jeg TS!
Genta Medlem 26. april 2011 Innlegg 5.446 6. juni 2024 #8 Matsmet skrev: Derfor elsker jeg TS! Klikk for å utvide... +1 Reaksjoner: seiltid og Matsmet