Barndommens! grail

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
Dere som har lest og tydet overskriften har allerede forstått, de av dere som forventer noe "litt" annet, vil bli skuffet.

Denne dukket opp her om dagen. Er den ikke fin?

Elsket denne da jeg var barn, og når den dukket opp så vakker og fin på ebay bare måtte jeg... Den som venter på noe godt.........................og tikkende..................:mrgreen:

The Casio illuminator
P2021821.jpg

P2021822.jpg

P2021823.jpg

P2021824.jpg

P2021825.jpg

Lume...
P2021826.jpg

Stilig! Har litt lyst på en slik selv egentlig. Men en i klassen kom meg i forkjøpet :p

Når det er sagt så tenkte jeg mikke mus klokke etter å ha lest overskriften... Kanskje jeg har overvurdert årgangen din..... ;) Er du fornærmet nå er det kanskje rettmessig. :mrgreen:

... Stiller meg i skammekroken jeg ... :p

Bang for bucks det der. Min første diver i barndommen var en analog Casio i stålkasse. Savner det uret fælt idag. Nå kan jeg angre på at jeg fingerte et "fall" så det knuste sånn at mor og far skulle kjøpe en ny og litt dyrere Casiodiver til meg........

Er denne metall!? Eller plast!? selve kassen altså! Veit ikke hvem som kom med hva! :p Kul klokke, velkommen i klubben.
Jeg handlet min barndoms Casio for mange år siden! Den er fortsatt ikke tom for strøm :p

Grattis! Skjønner at denne kommer til å dominere håndleddet ditt i månedene fremover.

Jeg kan oppbevare 1680 og Rainbowen din trygt her hos meg mens du koser deg med nyervervelsen... ;)

Takk for lovord så langt:) Angående kassen så er det et slags lett metall - ikke plast - ikke titan, akkurat hva vet jeg dog ikke men det kjennes billig ut :)

Angående oppbevaring av både det ene og det andre så kan jeg si at gullet allerede er oppbevart - ganske så lenge må jeg si - på service og skifte av krone. Etter det vil den være strøken og hvem vet, kanskje den legges ut til varig utlån.

Da bare i bytte med annet i samme materiale.

Takk for lovord så langt:) Angående kassen så er det et slags lett metall - ikke plast - ikke titan, akkurat hva vet jeg dog ikke men det kjennes billig ut :)

Angående oppbevaring av både det ene og det andre så kan jeg si at gullet allerede er oppbevart - ganske så lenge må jeg si - på service og skifte av krone. Etter det vil den være strøken og hvem vet, kanskje den legges ut til varig utlån.

Da bare i bytte med annet i samme materiale.

Min føltes ikke så billig ut får jeg datt i bakken og skrapet opp klokken litt.. Den var plast! :p

Hehe :)
Jeg lurte på om det ble en "FF" før første 1000?
Disse klokkene vokser på meg. Gratulerer!

Gleder meg til i morgen :)

Du kan ikke krangle på det designet der. Det rykker kanskje ikke i WIS-foten, men den er beintøff!

Illuuminatahh!