Barndomsdrøm i oppfyllelse!

J/J

Medlem
19. juli 2009
Innlegg
10
casio005.jpg


Dette unikumet kom i posten i dag, mest imponert over den fiffige funksjonen som gjør at lyset automatisk slår seg på når jeg tilter klokka mot meg!
 
Enhver man med respekt for seg selv burde eie en slik. Personlig leter jeg fremdeles etter den gamle spill klokken min som hadde en mini joystick og hele 3 forskjellige spill!
Ahh..good times
 
mest imponert over den fiffige funksjonen som gjør at lyset automatisk slår seg på når jeg tilter klokka mot meg!

Helt rått! ;)

I følge en kompis er den funksjonen nyttig helt til du prøver å sove med klokken på. Hans endte med en flygetur gjennom rommet, han fant den igjen en god stund senere, bak klesskapet. ;)
 
Helt rått! ;)

I følge en kompis er den funksjonen nyttig helt til du prøver å sove med klokken på. Hans endte med en flygetur gjennom rommet, han fant den igjen en god stund senere, bak klesskapet. ;)

Jeg forstår meg virkelig ikke på folk som sover med klokken på. Hvilken nytte skulle det tjene? Akkurat det samme med dem som dusjer (hjemme) med klokken på armen...
 
Jeg forstår meg virkelig ikke på folk som sover med klokken på. Hvilken nytte skulle det tjene? Akkurat det samme med dem som dusjer (hjemme) med klokken på armen...

Grunnen til at jeg gjør det er ihvertfall at jeg våkner opp noen ganger iløpet av natta og lurer på hva klokken er. I tillegg slipper jeg risikoen for at jeg mister den på gulvet etc når jeg tar den av(erfaringsmessig er ikke automatiske ur særlig glade i å falle ned på parketten).

Dusje med klokke gjør jeg ikke lenger, såpe/varmtvann er tortur for pakningene tror jeg.

**Dette er selvfølgelige mine subjektive preferanser da**
 
Helt rått! ;)

I følge en kompis er den funksjonen nyttig helt til du prøver å sove med klokken på. Hans endte med en flygetur gjennom rommet, han fant den igjen en god stund senere, bak klesskapet. ;)

Hehe, ja den funksjonen kan bli masete i lengden, men det går heldigvis an å skru den av:)
 
Herlig klokke. I gamle dager, da kalkulatorer var forbudt på matteprøver, var den i tillegg en fantastisk tool-watch. :)

Jeg forstår meg virkelig ikke på folk som sover med klokken på. Hvilken nytte skulle det tjene? Akkurat det samme med dem som dusjer (hjemme) med klokken på armen...

Alle småbarnsforeldre som har våknet til den grusomme lyden av 904L mot porselen fra badet, vet at klokken hører hjemme på armen og ikke på nattbordet.