Bart/Skjegg

Medlem
26. jan. 2012
Sted
Kolbotn
Vet det er en tråd om barbering, men alle fjerner vel ikke alt.
Har selv sportet en NYPD-bart i fraogtil tre år.
Når jeg så fikk dokumentert det så her kunstnerlig må det nok bevis til
pyhabuty.jpg

Har fått veldig mye positiv feedback (dog mest fra menn som gir applaus til en bror som tør)

What's your story? (Håper her å bygge opp en liten 'hype' for å så få hele gjengen med på www.movember.com)

Jeg har vært med på movember de siste 3 årene. Kan ikke akkurat si at barten har vært veldig vellykket hittil, men det virker som om i år blir året! Dog ikke like fin som din :/

Hvis jeg skulle hatt bart i november måtte jeg begynt å spare nå... :(

Noe sier meg at hverken kone eller arbeidsgiver ville vært spesielt fornøyd... ;)

Nå er jeg ikke gamle karlen selv, men barteveksten har tatt seg opp kraftig fra 23 og de første seriøse forsøken på å gro til dagens 31-åring. Men (skinn-)skjegg er det ikke spor av.

Da har vi to påmeldte i hvert fall, husk at det er for en god sak boenna!

Jeg lover å poste bilde i slutten av november... Sitter faktisk med bart nå, men vet ikke hvor lenge jeg får lov å ha den.

All hånlatteren på jobb i november i fjor har gitt barteselvtilliten min en knekk. Får vel gå for en slik i år:

A97C7822-BBAE-4C07-874A-18A689ADEB65-2231-000001498EE8A828.jpg

Jeg har vært med på movember de siste 3 årene. Kan ikke akkurat si at barten har vært veldig vellykket hittil, men det virker som om i år blir året! Dog ikke like fin som din :/

+1
Har vært med de siste 2 årene selv. Kan heller ikke si det er vellykket, men synes det er like gøy å prøve vært år. Samboeren er absolutt ikke fornøyd, men det får hun enkelt og greit leve med :p
Og som deg, så har jeg sykt trua i år. Barte gtg anyone?

[video=youtube;YDSReOSAaFs]http://www.youtube.com/watch?v=YDSReOSAaFs[/video]

Selv har jeg kjørt "porr-ring" aka. smultring nå en månedes tid.
Var i utgangspunktet ment som en spøk, men på en eller annen merkelig måte synes jeg det er litt kult også.;)
Er heller ikke gamle karen så det er sagt

All in for Movember! Trenger litt mer sparing, for nå ser jeg ut som en blanding av Mel Gibson i Maverick og Eldar Vågan.

Ok, jeg er med på novemberbart. Har for en gangs skyld vært glattbarbert i en periode, men skal starte sparingen fra i dag. Jeg går for snurrebart - intet mindre;)

Fy flate her var det mye gladmeldinger å se, får vi Juice's aksept kanskje en offisiell kampanje/gruppe via Movember hadde gått å få til. Med allt hva det innebærer av goodwill, presse og miljoner in på Tidssonens og kreftforeningens konti :)

Pleier å ha den versjonen av helskjegg jeg får til med min skjeggvekst, sist jeg trimmet alt untatt barten utløste det spontant latter hos min samboer. Så litt usikker på movember.. men gir deten sjangse om det er greit å kombinere med en solid 3dagers

Aaargh JoLu! NSFK! (K=kafé) Rullet forbi det bildet i det serveringsdama kom med en pizza til meg. Litt småpinlig...

Hadde min jomfru movember i fjor. Kom i gong litt seint.
Stiller betre forberedt i år.
Har for tida "heilskjegg" - men ansiktshåra lever på lånt tid. Kona er ikkje spesiellt begeistra...

Jeg kjører det som er av movember, adventsbart og eksamensskjegg. Synes bart er helt konge:) Men nå er jeg halvt varulv/sjimpanse også da, så jeg trenger ikke spare mange timene;)

Har alltid hatt lyst på bart, mange av mine venner er med på movember :p

Jeg for min del er helt blottet for ansiktshår i en alder av snart 30, holder med å dra maskinen en gang i uken! Så måtte vel startet å spare før sommeren om jeg skulle fått til en mopedbart i november,

For mange år siden hadde vi noe i vennegjengen vi kalte adventsbart. Tanken var at man skulle pynte litt ekstra opp til jul. Fy faen vi så ut. Langt pjuskete dun som satt seg fast i maten.

Nå får jeg skikkelig bart, men ser helt forferdelig ut med det. Skal bli med litt, starter 1.november. Garanterer ikke å fullføre, men kan få til bilde underveis.

For å sitere Otto Jespersen: "Hvorfor gro ting i tryne som vokser villt i ræva på andre":D

Jeg har hatt skjegg så lenge jeg kan huske, untatt et lite opphold når jeg var i Garden. Jeg husker det var fryktelig "kaldt" i ansiktet. Selv i Juli...