Basel 2013 ny gmt master blå/sort bezel daytona og yachtmaster i stål hva synes dere?

Av en eller annen grunn synes jeg den egentlig er ganske kul.

Men jeg synes denne kommentaren fra kommentarfeltet på Hodinkee var ganske on the money!

I think this nonsense needs to stop somewhere. The Daytona is famous for one reason...Paul Newman. He and Mr. Mc'Queen were THE cool guys of the 60's/70's, and their time pieces where NOT all platinum pieces. The were expensive, but attainable, cool watches made of SS! It appears to me that rolex now wants to move into Patek territory with their prices. Sorry but their movements don't justify it. If Tissot made a watch entirely outta platinum would anybody buy it? Nope. Rolex is moving so far away from what they were to what they think they are it's disgusting. I'll stick to vintage Rolex and pass on all the new jewelry blingy material that Rolex has being marketing year after year. Save your money folks for a vintage 5512 or original Newman Daytona, or a nice Pepsi gmt master II from the 70's, back when rolex made nice original watches and not the gaudy bling variety of today. Think of it this way, did Sir Edmund Hillary need a gold rolex Explorer when he conquered Everest? No, neither do you.

Lervik har visstnok allerede fått inn første bestilling på den nye Daytonaen...

:eek:

2014?

5B7A4D6A-ABAE-454D-9644-A37C4824EA78-90287-00000A14819D6A86.jpg

Likte den nye GMTen veldig godt. Den orginale var rød og blå, så rød og sort, så sort, og nå sort og blå. Synes den tar seg veldig godt ut, og er enkel uten å bli for kjedelig slik som jeg synes den sorte hadde en tendens til å være. Som sagt, virkelig sansen for denne!

Redigert:
Likte den nye GMTen veldig godt. Den orginale var rød og blå, så rød og sort, så sort, og nå sort og blå. Synes den tar seg veldig godt ut, og er enkel uten å bli for kjedelig slik som jeg synes den sorte hadde en tendens til å være. Som sagt, virkelig sansen for denne!

Enig. Synd de ikke får til rød keramikk enda, men det er igrunn kult at de laget en helt ny variant. En ny pepsi blir liksom ikke helt pepsi :)
Den helsvarte er flott, og den blåsvarte har fått en småfrekk vri. Kult!