Basel 2016: Ny Rolex Daytona i stål, keramisk bezel

Norge er feil marked å makse ut disse... Svært få nasjonaliteter har større separasjonsangst med pengene sine enn nordmenn :p Derfor norge er mekka for rema1000 og first price!

• Liker
Reaksjoner: olem
For min del ligger prisene på finn.no og her hakket over hva jeg er villig til å betale. Jeg tror desverre det fort kan komme en prisøkning før jeg får min hvite, dermed vi ikke være rundt 120k-125k være krise å betale for å få en pent brukt i dag. Jeg har tenkt til å beholde min, da jeg synes den er fin, og fordi jeg vil ha en Daytona-samling fra 6263, 16520, 116520 til 116500. På foreslått prispunkt rundt 120k-125k, ville jeg heller ikke vært nevneverdig redd for investeringen min på sikt. Dog synes jeg 130k - 150k blir for mye, til tross for at det er få klokker ute. At det i det hele tatt ligger to norske åpne for salg og et par tilgjengelig off market, tyder jo på at klokken er mulig å få tak i. Hypen om å få den først og vise se frem har jo også lagt seg, det er old news. Nå er det vel faktsik de som liker klokken som vil kjøpe. Har ikke så dårlig tid, selv om kø er noe jeg sjelden liker. Det er jo også beviselig lekkasje i disse køene....

Kan ikke se at dette har blitt nevnt i tråden tidligere, uten at jeg har lest alle sidene nøye, men ser at urverket.no selger disse for 126 295,-. De har både sort og hvit variant. Det er en pris jeg kan leve med :)

Kan ikke se at dette har blitt nevnt i tråden tidligere, uten at jeg har lest alle sidene nøye, men ser at urverket.no selger disse for 126 295,-. De har både sort og hvit variant. Det er en pris jeg kan leve med :)
Spør dem om når de kan levere. Jeg tipper rundt 2020 ;)

Spør dem om når de kan levere. Jeg tipper rundt 2020 ;)
Ja, eller om de i det hele tatt får tak i ;)

Det er maaaange år siden urverket.no viste stål Daytona på sidene sine. Ingen forhandlere i Europa gidder å sende klokke til urverket.no/uret.se når de har ventelister på fullpris i sine respektive land. Da er det enklere med kortterminalsalg.

Det står vel 2 - 8 ukers leveringstid, så da antar jeg at ila 2016 er å forvente :)

Men, nå er vel ikke urverket kjent for å overholde sine lovnader ;)

Jeg bestilte en 116610ln fra urverket.no
og det gikk langt over 8 uker venting. Jeg skulle få en så snart de fikk tak i en men jeg valgte og avbestille og fikk en fra norsk AD på dagen.

• Liker
Reaksjoner: Barry2812 og jonska
Er det helt tørke på fra Rolex sin side? Min AD har kun mottat 1 stk hittil, og den var sort. Så ser ut til at det går ut i 2017 før jeg får min.

image.png
image.png
3 år altså. Ser ut som enkeltes spekulasjoner om hype og enkel tilgjengelighet falt til jorden ;)

Neida. Ennå en stund til jul.

Dessuten så har det vist seg at FB ikke er den sikreste kilden.

Personlig stusser jeg på hvorfor Bjerke ikke opplyser hvilken plass jeg har i køen når jeg ringer og spør. Tåpelig?