De ligger lenge usolgt disse nye Daytonaene. Tipper de må ned på en 60-70 tusen før de ryker...
Ender nok som "gis bort"De ligger lenge usolgt disse nye Daytonaene. Tipper de må ned på en 60-70 tusen før de ryker...
Spør dem om når de kan levere. Jeg tipper rundt 2020Kan ikke se at dette har blitt nevnt i tråden tidligere, uten at jeg har lest alle sidene nøye, men ser at urverket.no selger disse for 126 295,-. De har både sort og hvit variant. Det er en pris jeg kan leve med
Spør dem om når de kan levere. Jeg tipper rundt 2020
Ja, eller om de i det hele tatt får tak iSpør dem om når de kan levere. Jeg tipper rundt 2020
Det står vel 2 - 8 ukers leveringstid, så da antar jeg at ila 2016 er å forvente
Men, nå er vel ikke urverket kjent for å overholde sine lovnader
Plassen din er nok "dynamisk", så dette er nok ikke så lett å svare på.Personlig stusser jeg på hvorfor Bjerke ikke opplyser hvilken plass jeg har i køen når jeg ringer og spør. Tåpelig?
Liker Lervik. Først er først
Men det er fortsatt 18 dager til julSant. Men, listen der er også over 3 år nå, selv med depositum...
Hei, ikke spre sånne Facebook-rykter! Du har den før julSant. Men, listen der er også over 3 år nå, selv med depositum...