Jo mer jeg ser på skyD i stål jo mer liker jeg både klokken og prisen
Hvilken farge da? Sitter og tygger litt selv..
Helt enig med deg, den nye BB med lenke var meget pen! Liker også at størrelsen gikk opp til 41mm. Kjøpte og solgte en BB Bronze for noen uker siden da den ikke falt helt i smak allikevel, men nå kjenner jeg at jeg fikk lyst til å prøve på nytt med den nye modellenEr det bare jeg som har sansen for Tudor Black Bay Steel?
Priset til 29 610 kr med rem og 32 310 kr med lenke.
Vis vedlegg 34734
Ja! Men dessverre både høy og bredEr det bare jeg som synes at den nye chronoen til Tudor er tøff?
Var og prøvde DJ41 i dag faktisk. Riktignok two-tone, men kassen er jo den samme. Har tidligere prøvd DJ2 ved noen anledninger og synes som deg at den ble litt stor. DJ41 passet i alle fall meg mye bedre. Slankere og lå bedre på håndleddet. Virket kanskje noe smalere enn DJ2, men det er høyst ubekreftet.
Jeg er nesten solgt, men så var det dette med skivevalg, bezelvalg og lenkevalg. Oyster, riflet og blå skive ser jo helt fantastisk ut, men liker også veldig godt rhodiumskiven. Har ingen hast så det blir nok litt prøvinger utover høsten!
Fin pris, men det er ikke solid gull i lenka om noen lurer
Er det bare jeg som synes at den nye chronoen til Tudor er tøff?
Fin pris, men det er ikke solid gull i lenka om noen lurer
Tror det var snakk om et ledd i massivt gull kl 12 og 6, men skal ikke påstå i sistnevnte.