G
Om du ser på Rolex sin hjemeside så så ser det definitivt ut som et glass som stikke godt over bezel. Kanskje seadweller med cyclops?
Men det er et klipp til der, og det ser da ut som konturene av pusherene på en chronograf?
Kan også ligne på en YM det nederste bildet.
På YM går jo disse strekene utover, her går de innover i bezel. Glasset er heller ikke så høyt på sub eller YM. Må vel være SD med cyclops? Ev. en ny sub med 600m som matcher PO? Spennende!
Haha fra min datter da hun var tre år..Hvor kommer dette bildet fra?
Håper inderlig det er en 42mm SD med cyclop, da blir nemlig min SD4K verdt en "formue" WHOHAHAHAHA!Godt poeng ift ut/inn-markører!
Rolex gjøre ikke disse dagene enkle for oss
Håper inderlig ikke det er en SD med cyclop!
Seadweller vil aldri komme med cyclops. Da cyclops vil gjøre at glasset sprekker om den skal på store
dyp som 1000-3000m.
Det er en årsak til at SD aldri tidligere har vært produsert med en vorte som er utrolig sexy på andre Rolex ur
Men en ny Red SD hadde vært kult
AW
Hvorfor vil glasset sprekke? Er ikke Cyclopsen limt på glasset? Trodde årsaken for at den ikke finnes på Sea-Dweller er at cyclopsen ikke funker i særlig grad under vann - og at på 1000meter har du andre ting å tenke på enn om det snart er lønning?
Cyclopsen gjør at det blir ujevnt trykk på glasset på dybder på 1220m og dypere, som gjør at det kan sprekke. Dette er det jeg har fått forklart er årsaken til at cyclops er droppet på SD.
???? Hva man skal med...... Hallo hva f.. har det med saken å gjøre?Det er jo ikke selve cyclopsen som sprekker, men glasset under Ikke vet jeg men høres logisk ut at det kan sprekke.
Men hva skal man egentlig med dato på dybder på 1220m?