BASEL 2017: Spekulasjoner

RPR_calibre-3255.jpeg
Et nytt urverk er på vei også.
3255 high beat og endelig en "Eterna" kulelager løsning på de "3 visere" klokker.

http://rolexpassionreport.com/20205/rolex-news-for-baselworld-2017/
 
Hvis man tolker Insta på en annen måte - At rolex reklamerer (i hovedsak) BLNR , for å tømme lageret og at den blir erstattet av Coke... :eek:
 
Hvis man tolker Insta på en annen måte - At rolex reklamerer (i hovedsak) BLNR , for å tømme lageret og at den blir erstattet av Coke... :eek:

Jeg ville nok ikke lagt så altfor mye i tolkning av Rolex sine Insta-oppdateringer. Det er litt forutsigbart. De begynner med et "tema" den første i hver måned som varer stort sett ut måneden. Eksempler: januar=gmt master, november=explorer, september= YM, august=sub osv. Innimellom er det litt ymse temaer. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann og Loevhagen
Kunne de ikke bare lansere en ny GMT i stål da, med pepsi-bezel og hvit skive for eksempel. For min del kunne de kaldt det tribute til et flyselskap om de hadde lyst til det :)
 
Jeg er rimelig sikker på at det kommer et eller annet nytt i GMT-serien. Enten det er Coke/Pepsi i stål, eller "noe annet" i et eller annet edelt metall. Har selvfølgelig ikke noen grunnlag for å tro dette, men magefølelsen min sier det. :)