- Medlem
- 2. mai 2009
Explorer i titan? Kanskje ikke kosher ?!
You got me smiling legger inn pre pre order !Joda.
Kosher i massevis.
Mindre vekt å bære til toppen av fjelltoppen - enten man er sherpa eller Rolexambassadør.
Med titan kan man le hele veien til toppen, og man blir plutselig "mannenssomkunneleallikevel".
Ønsker OP i 46mm på krokodillerem med bilmerkespons
Baklokk med innsyn er harry. Som plexiglass i bilpanser. Harry!
Nettopp - det kommer en på hva som vises gjennom baklokket. Å ha baklokk i glass på en sub, er som å ha pleksipanser på en Honda Civic. Driftssikkert og godt laget, men aldri spennende eller utsmykket.
Hehe, ser den. Selv synes jeg enkelte av urverkene til Rolex er flotte nok til at det kunne være artig å se dem igjennom baklokket. Problemet er heller at det ikke passer særlig godt med baklokk i glass på røffe klokker som Submariner eller Explorer (1&2). Men for modeller som Datejust, Day-Date, Sky-Dweller og Daytona kunne det kanskje være en kjekk bonus, synes jeg.Nettopp - det kommer en på hva som vises gjennom baklokket. Å ha baklokk i glass på en sub, er som å ha pleksipanser på en Honda Civic. Driftssikkert og godt laget, men aldri spennende eller utsmykket.
Hehe, ser den. Selv synes jeg enkelte av urverkene til Rolex er flotte nok til at det kunne være artig å se dem igjennom baklokket. Problemet er heller at det ikke passer særlig godt med baklokk i glass på røffe klokker som Submariner eller Explorer (1&2).