Oppdaterte kun Datejust 31mm.Fant ikke helt ut hva som er nytt med «nye datejust». Noen som vet mer om det?
Ja. Var hos AD i dag, men de hadde ingen av modellene.Men eh... er det noen som har prøvd å kjøpe en ennå a?
De som synes dette var stusslig, kan jo ikke kjenne Rolex sin evolusjon og historie særlig godt. At man ikke liker det som slippes er noe annet. Hvis man ser på dette slippet, så er dette langt over sprekt enn det Rolex normalt leverer av nye modeller per år. Så, hvis 2020 er stusselig - så vetta søren hva folk egentlig da håper Rolex skal lansere utover en blå submariner i stål.
Ja. Var hos AD i dag, men de hadde ingen av modellene.
Vet om et tidligere medlem her (nå invistor), som har mailet «alle» ADer i Europa, men fått som svar at lister er kun for lokaleMen eh... er det noen som har prøvd å kjøpe en ennå a?
Synes den nye smurfen så lekker ut på alt av katalogbilder hos Rolex, men hvis det er sånn den ser ut i virkeligheten må jeg si jeg er litt overrasket
Mulig det bare er lyset, og at blåfargen oppfører seg mer som på BLNR. I så fall blir det vel bra.
Vis vedlegg 211110
Nei. Jeg kommenterer ikke flipping. Jeg kommenter klaging, sutring og "rope høyt" mentalitet, fordi de samme som klager, sutrer og roper høyt nesten 100% sikkert ila det neste året kommer til å kjøpe en, to, tre eller flereHer har du misforstått. "helt ny sub tatt ut fra AD for 3 minutter siden selges fordi jeg har ny grail på vei inn og den passet ikke på håndleddet. Pris bare 2 ganger så mye som fra AD, kupp her er det garantert prisstigning."
Out of the blue dere. Drømmejobben min må være å jobbe i design-avdelingen til Rolex. Der må det være rolige dager. Kan altså ikke skjønne annet.Ny Sub: Mye bedre proposjoner. Visuelt lik i størrelse som den gamle. Personlig hadde jeg håpet de beholdt 40mm og visuelt krympet uttrykket.
Nye OP41/36/32s: Friskt nok. Men at de har discontinued OP39 er ganske frekt! Håper inderlig de lar EXP1 være 39mm eller mindre til neste år. 41mm Explorer 1 hadde vært kvalmende.
Out of the blue dere. Drømmejobben min må være å jobbe i design-avdelingen til Rolex. Der må det være rolige dager. Kan altså ikke skjønne annet.
Sett at f.eks et bilmerke ville, med brask og bram, lansert en helt ny bil som viste seg å være kliss lik en 10-15 år gammel model men med noget større bensintank og litt bredere dekk?