Var Kermit en iterasjon? Jeg trodde den kom som en one-off ifm submarinerens 50-års jubileum.Kermit var jo den beste iterasjonen av submarineren, håper da inderlig ikke det er den som kommer tilbake.
Ja, Kermit var en iterasjon av 16610 slik jeg ser det. På samme måte 116610LV er en iterasjon av 116610LN.Var Kermit en iterasjon? Jeg trodde den kom som en one-off ifm submarinerens 50-års jubileum.
Da ser vi litt forskjellig på bruken av ordet. Jeg forbinder det med gjentagelse. Og jeg synes ikke kermit er det i og med at den foreløpig er unik i line-upen til Rolex. Men jeg skjønner hvordan du tenkerJa, Kermit var en iterasjon av 16610 slik jeg ser det. På samme måte 116610LV er en iterasjon av 116610LN.
Ser fake ut hele det her. Bildet er desaturert og 1-tallet i 41 mm ser uforholdsmessig stort ut. Enkelt å fjerne grønnfargen i PS om man bruker 5 min..
så sub med "explorer 2" kasse? Og grønn bezel...Herre så kjedelig. Håper ikke budsjettet til Rolex på R&D er stort.
Er man paranoid nok og tror på konspirasjoner, så kan man tro at akkurat denne "lekkasjen" av akkurat denne modellen er plantet av gråmarkedsforhandlere for å drive opp prisene på 116610LV og få noen lukrative salg nå rett før sannheten kommer på bordet 1.9.
Er man paranoid nok og tror på konspirasjoner, så kan man tro at akkurat denne "lekkasjen" av akkurat denne modellen er plantet av gråmarkedsforhandlere for å drive opp prisene på 116610LV og få noen lukrative salg nå rett før sannheten kommer på bordet 1.9.
Trodde alle invistorer var en del av Illuminati.Du glemte illuminati her.