BASELWORLD 2011.

N

Ndure

Guest
Hvilke endringer håper dere på? Selv håper jeg vi får se Breitling Galactic 41 uten dato eller med sterkt redusert datovisning.

breitling-galactic-B49350L-101_BLACK_CALF_LRG.jpg

Dagens modell. Alt for stor dato, spør du meg.
--------------------------------------------------------------------------

Egen Rolex-tråd.

Hehe.
Noe av det morsomme med denne hobbyen er at vi alle har så forskjellig smak:D

Galactic-serien er etter min mening det grusomste Breitling noen gang har spydd ut.:(

Jeg håper på en re-issue av Heuer Carrera i en litt større kasse!:razz:

Jeg håper på en re-issue av Heuer Carrera i en litt større kasse!:razz:

Hvit skive og to subdials? Jatakk!

Når det gjelder Breitling gleder jeg meg til å se mer av Transocean Heritage..den er snadder den! :D

For Omega sin del skulle jeg ønske, siden dette likevel ser ut til å utvikle seg til en ønske-tråd, at de går tilbake til sverdvisere på Seamaster, og at de kommer med en Railmaster igjen.

Det har også vært snakk om en reissue av Flightmaster, muligens basert på X-33, og den gleder jeg meg noe så helt inni Legoland til å se!

semmern: Helt enig i Transocean Heritage. Den er super digg! :cool:

Hadde vært kjekt om TH fikk den gamle aquaraceren tilbake. Er egentlig ingen super-fan av TH, men denne er skikkelig fin:

tag-heuer-aquaracer-WAN2110.BA0822_LRG.jpg

Jeg synes det hadde vært kult om Rolex innså at maxi-kassene var et feiltrinn, og at alle modeller var tilbake i den pene kassen. Ja, og selvfølgelig at alle kassene igjen fikk lugholes.

Jeg er litt spent på hva IWC kommer med.
Håper for guds skyld at de synes størrelsen på kassene har nådd toppen, og kommer med flere manfacture verk i innstegsmodellene sine.

Jeg synes det hadde vært kult om Rolex innså at maxi-kassene var et feiltrinn, og at alle modeller var tilbake i den pene kassen. Ja, og selvfølgelig at alle kassene igjen fikk lugholes.

Hvor kommer det da til å bli av sjarmen med vintage.:confused:
Du synes vel at lenkene har fått alt for god kvalitet, at strekk i lenka er sjarmerende og at dette med SEL er en skikkelig blemme?;)

Tror du ikke IWC har mer enn nok med de nye Portofino-modellene, eller regner du med overaskelser?

Hvor kommer det da til å bli av sjarmen med vintage.:confused:
Du synes vel at lenkene har fått alt for god kvalitet, at strekk i lenka er sjarmerende og at dette med SEL er en skikkelig blemme?;)

SEL er veldig fint til "beating", men personlig liker jeg de eldre lenkene bedre rent utseendemessig ja.

Når det gjelder vintage så har du et poeng. Kjører de videre på maxi-kasser trenger jeg i alle fall ikke være misunnelig på de som har nyere modeller, ettersom samtlige av mine egne Rolexer dermed er penere. Selvsagt 100% objektivt, og alt jeg sier bør taes som vedtatte fakta.