Løfte; Kommer Rolex med en 116710 pepsi-c skal jeg være den første eieren på TS!!!
Mindre diameter på klokkene! Dressklokker 34 – 38 mm, sportsklokker 38 – 40 mm.
Flere klokker med håndopptrukket urverk, gjerne uten dato.
Nytt Breitling urverk, automatisk uten chronograph, med samme ytre mål som ETA2892.
(+ tilbud om oppgradering til det nye urverket for eksisterende Breitlinger med ETA 2892 og 2824)
Fra Rolex tror jeg det blir TT Skydweller, og Tudor kommer sikkert med blå Black Bay
Løfte; Kommer Rolex med en 116710 pepsi-c skal jeg være den første eieren på TS!!!
Det hadde vært TOPP om Rolex kom med denne og tok BLNR versjonen ut av sortimentet etter kun 1 år.
Lurer på hva som skjer med bruktprisen på min BLNR da
Ja-ja vi drømmer alle om å vinne i Lotto
Haha, hadde nok blitt ettertraktede de da! Håper den kommer, ikke som en erstatning, men for å "fullføre" rekken.
Blir spennende å se om de har klart å lage rødfargen, og "sømmen" perfekt!
I fjor på denne tiden registrerte Rolex en patent på rød keramikk. De har allerede bevist at de behersker overgangen mellom sort og blått
Om Rolex følger sin vanlige prosedyre så er vel kanskje two-tone innen rekkevidde?
Gi gjerne en lyd om hvilke merker dere vil at jeg skal se nærmere på under årets messe! Setter opp plan og booker møter fortløpende
The Wristwatch Blog: ????Introducing the Glashütte Original ??PanoMaticInverseThomas skrev:Hadde vært kjekt om du tok noen bilder av årets nyheter fra Glashütte
Kunne likt en ny Sea-Dweller på 40mm
Brun Sub i bronse.