Baselworld 2015 - 19.-26. mars! Hva har vi i vente?

Syntes denne så meget bra ut.

b2bcc325981f0748f1be43d871f2643b_zps8a475ee0.jpg

Hos Monochrome watches har de som tradisjon å forsøke å spå hva Rolex dukker opp med på Basel. I fjor fikk de rett på både Pepsi (dog som vi alle vet kom den i hvitt gull og ikke i stål), og Sea-dweller. Årets prediksjon er som følger:

monochrome-watches.com/rolex-2015-novelties-rolex-baselworld-2015-sports-watches-hope-see

Rolex-Baselworld-2015-Rolex-Novelties-2015-Sports-Watches-1200x800.jpg

Det er ellers ganske underholdende å lese om hva de har spådd tidligere år. Forbausende mye som stemmer!

Heldigvis ikke noe Daytonafan jeg heller, så uansett hva de kommer med der så slipper jeg å ha noe med lopphavet å gjøre. :)

Det ryktes også om en mulig helt ny Daytona med dato. Da har man i såfall min drømmeklokke, og jeg hiver meg på en felleskjøpsordning med dere andre ;)

Det ryktes også om en mulig helt ny Daytona med dato. Da har man i såfall min drømmeklokke, og jeg hiver meg på en felleskjøpsordning med dere andre ;)

Uff håper ikke de ødelegger skiva med en dato og ... _ _ _ ... Cyclops...

Men det er jo selvfølgelig min ydmyke mening:)

Uff håper ikke de ødelegger skiva med en dato og ... _ _ _ ... Cyclops...

Men det er jo selvfølgelig min ydmyke mening:)

Hehe.. her er jeg faktisk ganske enig med deg. Klokka blir ødelagt med en cyclops. Det som derimot hadde vært tøft var om de klarte å implementere dato uten at det ble altfor dominerende, f.eks. ala POC 9300.

Jeg er uansett fornøyd hvis det kommer en Datyona SS med keramisk bezel og pandadial :D

Hehe.. her er jeg faktisk ganske enig med deg. Klokka blir ødelagt med en cyclops. Det som derimot hadde vært tøft var om de klarte å implementere dato uten at det ble altfor dominerende, f.eks. ala POC 9300.

Jeg er uansett fornøyd hvis det kommer en Datyona SS med keramisk bezel og pandadial :D

Go go to-register chrono med dato-subdial kl 6!

En felles lansering for Basel2015 og Falun2015 SkiVM?
Ny Hublot passende for norske Ferrari fans med (for) mye penger.
401-cx-1123-vr-pr-hr-w.jpg