Baselworld 2016 - 17-24 mars!

Hva dukker opp på Baselworld 2016 17 - 24 mars
Får vi endelig se Rolex 116710 Coke?
Daytona i stål med keramisk bezel?
Blancpain relanserer fifty fathoms i 40mm

Jeg vil tippe at Rolex viser frem en variasjon av det nye 3255-verket de lanserte i 2015, sannsynligvis en variant som kun har datovisning som skal bli arvtageren til 3135 som begynner å få en del år på nakken nå.

Laget forøvrig en egen tråd om dette i Rolex subforumet.

En ny Daytona i stål med keramisk bezel er nok også et godt tips, ja :)
 
Redigert:
Jeg tror ikke stål-Daytona med C bezel kommer ennå. Rett og slett fordi stålbezelen fremdeles selger godt. Men håpe kan man jo:)

Forøvrig også usikker på hva jeg syns om svart c-bezel på stål-Daytona (har sett en del photoshop-bilder). Syns stålfargen er fantastisk flott som den er.

C-bezelen på rose og platinum er superflotte, men der spiller bezel-fargene sammen med andre farger på skive, rem og kasse.
 
  • Liker
Reaksjoner: Tek og Stratocaster
Får vi endelig se Rolex 116710 Coke? - Nei
Daytona i stål med keramisk bezel? - Nei
Blancpain relanserer fifty fathoms i 40mm - Nei, men i så fall ryker jeg på en smell...:D

Kommer vi til å se en Rolex med keramisk kasse? Sikkert ikke, men det hadde vært kult.;)
 
Vil tippe at Monochrome-watches sin spådom om at Omega lanserer en Railmaster 1957 endelig slår til i 2016, og at de dermed slutter sirkelen av 1957 re-issue sportklokker de påbegynte med Speedy '57 og fortsatte med Seamaster 300. :)

Her er photoshoppen av hvordan de tror den vil se ut:

Omega-Railmaster-Master-Coaxial-Baselworld-2015-3.png
 
Redigert:
Rolex forheld seg nok slik som "alltid"? = Never change a winning team!

Tudor er aktive for tida, og eg trur dei nyttar anledninga til å kjøre inn inhouse i flere ur.

Ellers er det jo "umulig" å tippe hva som kjem....
 
  • Liker
Reaksjoner: BosseSvenson
Flotte jenter med Daytona er lekkert. Allikevel ødelegger det ikke for min lyst til å ha en på armen selv. Stål med hvit skive har jeg siklet på i årevis! Hvis de introduserer en større utgave håper jeg virkelig at den gamle forblir i kolleksjonen. Superklassisk klokke:)
En litt nettere Fifty Fathoms hadde slett ikke vært dumt heller.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta og Rød