Baselworld 2016 - 17-24 mars!

Ryktene fra AD sier at Rolex nå faser ut alle gull-Daytona uten keramisk bezel. Altså blir Sjokotonaen + den med hvit de gjenstående. Er vel innertier på Basel i så fall at det kommer fler gullmodeller med keramisk bezel?
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Håper å se

116710 Coke, fordi I like.

116520 med c bezel fordi jeg håper den såkalte "jenteklokken" går ut av produksjon - straks!

VC OVERSEAS 3. Gen. med high end inhouse cal.!
 
Mulig. Eller en moderne variant. ;)

12071119_860848930631128_1051127250_n.jpg


Tør vi håpe på en ny Domino Pizza LE fra Rolex? :D:eek:

 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Oddemann
Royal Oak med keramisk bezel? Tenker ikke på Offshore serien selvsagt.

Rolex med gummiremmer også til SD og Submariner?
 
Slik klokkemarkedet virker nå om dagen så er det bare å spare penger til de modellene som blir faset ut...

Jeg hadde ikke blitt overrasket om Tudor lanserer Black Bay med in-house urverk.
 
Slik klokkemarkedet virker nå om dagen så er det bare å spare penger til de modellene som blir faset ut...

Jeg hadde ikke blitt overrasket om Tudor lanserer Black Bay med in-house urverk.

Burde de ikke da gjort det ibm den nye BB som kommer nå? Virker rart om de om 6mnd faser den ut og kommer med enda en ny modell
 
Ingen bombe, men Rolex fokuserer ytterlig på edle metaller, dermed kommer nye modeller i høyere prissegment. Den SS Coke som jeg har ventet på kommer i hvittgull/platina /rød marsstein og prises deretter.
 
I den andre enden av pris skalaen håper jeg på en mekanisk Victorinox Inox.

Men mest av alt er jeg interessert i hva Tudor kommer opp med!
 
Tudor er et av merkene jeg gleder meg mest til, ja. Jeg tipper at de kommer med en North Flag i ny farge, for eksempel tror jeg blå detaljer kunne blitt veldig stilig.
 
  • Liker
Reaksjoner: Tutto
Noen som har en formening om hva som kan komme fra Panerai? Kunne tenkt meg en 45mm manuell 323......men det er vel litt mye å håpe på
 
Håper å se

116710 Coke, fordi I like.

116520 med c bezel fordi jeg håper den såkalte "jenteklokken" går ut av produksjon - straks!

VC OVERSEAS 3. Gen. med high end inhouse cal.!

Royal Oak med keramisk bezel? Tenker ikke på Offshore serien selvsagt.

Rolex med gummiremmer også til SD og Submariner?

Noen som har en formening om hva som kan komme fra Panerai? Kunne tenkt meg en 45mm manuell 323......men det er vel litt mye å håpe på

Både VC, AP og Panerai presenterer nyhetene sine i slutten av januar i Genève, og deltar ikke på Baselworld :)
 
Håper på ny Omega Railmaster med Master Co-Axial.
Samtidig håper jeg ikke det, for det vil gjøre det vanskelig å få pusset opp kjøkkenet i sommer..
 
  • Liker
Reaksjoner: Kjeksen