Snakket med Urmaker Lian. Det er vist mange som har meldt interesser for BB Bronze allerede.
rivetedHva i alle dager har de gjort med lenken på Black Bay-serien? Er det et slags sykkelkjededesign?
Ser ut som de slipper en sort Black Bay Dark i PVD og. Med in-house! Likte veldig godt skriften på skiven, at de har droppa "rotor self-winding", selvom PVD ikke er min favoritt akkurat. MEn veldig kul!
Denne synes jeg ser råtøff ut. De kunne godt ha skippet utgivelsen av BBBlack og gått rett på denne. Prisen på 4475 US $ med PVD-lenka er dog en liten turn off for min del, selv med Tudors eget urverk.
Som førstereisgutt i den horologiske verden ville det med det budsjettet vært naturlig å prøve en del andre merker og ur først.
Og der har startskuddet for salget av Tudor'er uten in-house verk gått for alvor...
Synes det ble for mye "blank flate" på 41mm Lurer på om ikke 38mm gjør seg bedre herKanskje ikke ekstremt spennende, men jeg likte godt den med blå skive. Finnes i både 38 mm og 41 mm. Her hadde det selvfølgelig gjort seg med eget urverk etterhvert.
Ser ut til at svart er det aller siste...Ny Tag Monza i svart titan:
http://www.watch-insider.com/news/baselworld-2016-tag-heuer-the-heuer-monza-chronograph/