Snakket med Urmaker Lian. Det er vist mange som har meldt interesser for BB Bronze allerede.
rivetedHva i alle dager har de gjort med lenken på Black Bay-serien? Er det et slags sykkelkjededesign?
Ser ut som de slipper en sort Black Bay Dark i PVD og. Med in-house! Likte veldig godt skriften på skiven, at de har droppa "rotor self-winding", selvom PVD ikke er min favoritt akkurat. MEn veldig kul!
![]()
Denne synes jeg ser råtøff ut. De kunne godt ha skippet utgivelsen av BBBlack og gått rett på denne. Prisen på 4475 US $ med PVD-lenka er dog en liten turn off for min del, selv med Tudors eget urverk.
Som førstereisgutt i den horologiske verden ville det med det budsjettet vært naturlig å prøve en del andre merker og ur først.
Og der har startskuddet for salget av Tudor'er uten in-house verk gått for alvor...![]()
Synes det ble for mye "blank flate" på 41mm Lurer på om ikke 38mm gjør seg bedre herKanskje ikke ekstremt spennende, men jeg likte godt den med blå skive. Finnes i både 38 mm og 41 mm. Her hadde det selvfølgelig gjort seg med eget urverk etterhvert.
![]()
Ser ut til at svart er det aller siste...Ny Tag Monza i svart titan:
http://www.watch-insider.com/news/baselworld-2016-tag-heuer-the-heuer-monza-chronograph/