Baselworld 2016 - 17-24 mars!

Snakket med Urmaker Lian. Det er vist mange som har meldt interesser for BB Bronze allerede.
shocked-baby-face-300x182.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Tetragrammaton
Ser ut som de slipper en sort Black Bay Dark i PVD og. Med in-house! Likte veldig godt skriften på skiven, at de har droppa "rotor self-winding", selvom PVD ikke er min favoritt akkurat. MEn veldig kul!


Skjermbilde%202016-03-15%20kl.%2022.22.29_zpsbcxy9jks.png

Denne synes jeg ser råtøff ut. De kunne godt ha skippet utgivelsen av BBBlack og gått rett på denne. Prisen på 4475 US $ med PVD-lenka er dog en liten turn off for min del, selv med Tudors eget urverk.

Som førstereisgutt i den horologiske verden ville det med det budsjettet vært naturlig å prøve en del andre merker og ur først.
 
Kanskje ikke ekstremt spennende, men jeg likte godt den med blå skive. Finnes i både 38 mm og 41 mm. Her hadde det selvfølgelig gjort seg med eget urverk etterhvert.

7xOOBKR.png
 
Denne synes jeg ser råtøff ut. De kunne godt ha skippet utgivelsen av BBBlack og gått rett på denne. Prisen på 4475 US $ med PVD-lenka er dog en liten turn off for min del, selv med Tudors eget urverk.

Som førstereisgutt i den horologiske verden ville det med det budsjettet vært naturlig å prøve en del andre merker og ur først.

Som alltid er det dine forventninger som styrer dette. Tudor er meget velbygget for pengene, In-house verkene står ikke tilbake for noe i prisklassen. Jeg vil vel heller si at de leder utviklingen. (Min synsing, ta hensyn til det) Og så får du en klokke som går litt under radaren. For noen er dette en fordel, for andre en bakdel. Kjøpte selv en North Flag i fjor høst, og den er en nydelig klokke, med fine detaljer, og +/- 0,5 sek i døgnet. Og så går den under radaren for de fleste, klokkefolk inkludert. Mao en perfekt beater.