...på de nyeste modellene forsøker de å strekke strikken litt vel langt synes jeg. Denne serien her feks. skal de ha nesten 5000 USD for.
hæhæhæ - manko på reality check sier nå jeg. strikken ryker nok om ikke så lenge nå
...på de nyeste modellene forsøker de å strekke strikken litt vel langt synes jeg. Denne serien her feks. skal de ha nesten 5000 USD for.
Får ikke tid til å dra i år heller, men for en liten sum i året kan man bli støttemedlem av: Académie Horlogère des Créateurs Indépendants, og få en sånn invitasjon:
Vis vedlegg 30790
Er ikke helt sikker på hvilke uavhengige produsenter som kommer til standen i år, men spennende blir det nok.
Regner med det kommer mer info fra flere merker de neste ukene, men her er i alle fall noen klokker det er verdt å få med seg så langt
http://www.tidssonen.no/pre-baselworld-2017/
Den her fra 1996 kanskje?@Bilanz Husker godt at Longines hadde slike "VHP-modeller" før - flott at de er tilbake
En annen nyhet er en ny lekker Longines Conquest modell ved navn V.H.P som blandt det mest avanserte quartz uret om dagen - 5 sekunders avvik i ÅRET og med lekker innpakning ser plutselig quartz spennende ut. Eller?
StemmerDæven ta, stål?
Jupp, dimensjonene er 42,8 mm x 11,3 mm. 11.350€ MRSPStål. Ca 120k tror jeg det var snakk om.
Edit: dumt den er litt stor med sine 42.8mm.
Stemmer
Jupp, dimensjonene er 42,8 mm x 11,3 mm. 11.350€ MRSP
Så må nok se den live før jeg forplikter meg til et kjøp der
Åh..... Snakker vi her om en Aquanaut-dödare? Er video av klokken på storyen til Edouard
Vis vedlegg 34363 Vis vedlegg 34364
Nice high-end sport. Moser er flinke med å lage skiver. Skulle ha vært 40".