Ser ikke ut som remfestene til en Daytona.
Vil nok tippe på GMT.
Enig. Hadde ikke studert teasern så nøye før jeg uttalte meg
Ser ikke ut som remfestene til en Daytona.
Vil nok tippe på GMT.
Moro det der med dato eller ikke på LLD. Da begge versjoner var tilgjengelige var det ingen som ville ha den uten dato. Da de tok bort denne modellen begynte "alle" å spørre etter den. Tviler på at de kommer til å relansere den, men personlig er jeg enig i at den er penest uten. Når det gjelder lenke, så ble den introdusert på mesh i fjor.Longines:
Hva med å relansere LLD uten dato? Jeg har hatt begge versjoner og kan ikke tenke meg en klokke som gjør deg bedre uten. Dessuten kan de kanskje fikse lumen til et akseptabelt nivå.
Forresten kunne jeg tenke meg en lenke også. Jeg hadde LLD og Tudor Ranger samtidig. Lenka til Ranger passer jo hvilken som helst klokke med 22mm lugs. LLD så ut som penger i banken på Ranger lenke.
Ellers kan alt være som før. De må for all del ikke tukle med de lange sexy lugsa som har fått ufortjent mye pepper.
Speedmaster Ultraman reissue?Omega kjører på med sin tredje laser-teaser
https://www.instagram.com/p/Bgbnjg0DA9I/
Er vel etter alt å dømme en ny Seamaster som kommer ja
Haha, hvor kjipt er det om klokken Omega sakte men sikkert avduker her viser seg å være en limitert Seamaster med glorete Bond-detaljer?
Laser-gravert keramisk bezel med kun 7-tallHaha, hvor kjipt er det om klokken Omega sakte men sikkert avduker her viser seg å være en limitert Seamaster med glorete Bond-detaljer?
Ja håper det, og at vi ikke får servert en Seamaster med trynet til Daniel Craig laserinngravert på skiven og tre visere med motvekter formet som 0, 0 og 7.Jeg tror at det handler mer om teknologien som skal brukes enn en Bond gadget referanse.
Kunne tålt 007 visere hvis den hadde hatt laserkutter i lumeperlenJa håper det, og at vi ikke får servert en Seamaster med trynet til Daniel Craig laserinngravert på skiven og tre visere med motvekter formet til 0, 0 og 7.
Ja håper det, og at vi ikke får servert en Seamaster med trynet til Daniel Craig laserinngravert på skiven og tre visere med motvekter formet som 0, 0 og 7.
Eller øyenbrynene til Daniel Craig?