J
jayeff
Guest
Personlig liker jeg bedre BB Bronze.
Hvorfor snakker alle om at Tudor skuffer? De har lansert en ny modell som kanskje ikke faller i alles smak (jeg liker den), men jeg vil ikke kalle det en fadese.
Mange er skuffet, da Tudor i forkant hadde hintet om noe som lignet en Tudor Sub. Dessuten hadde jo Tudor et toppår i fjor, da de kom med både GMT og BB58. Alt de hadde behøvd i år var å komme med BB58 i andre farger (kanskje det hadde holdt med hvitt i stedet for gull på bezelen (evt. en blå med snowflake-markører, anyone?)) eller en GMT på maks 40 mm. Da ville de mottatt ovasjoner og solgt i bøtter og spann. I stedet kommer de med en ny bronsemodell på 43mm, en kronograf overlesset med gull, og ikke minst en monstrøsitet som ikke henger på greip, og som appelerer til svært få.
Isolert sett er nok ikke et par av nyhetene spesielt ille, så det er nok som sagt mest en backlash av skuffelse.
For stort urverk for skiven? Får litt E.T.-vibber av de subdialsene
For stort urverk for skiven? Får litt E.T.-vibber av de subdialsene
Offisiell lansering fra Swatch Group sine merker kommer i slutten av mai. Nye modeller ble kun forevist forhandlere og det var ikke anledning til å ta bilder. Pressen vil bli invitert senere. Usikker på hvorfor de har valgt denne strategien.Er det noen som har noe nytt fra Swatch-gruppen, Omega f.eks.? Skulle ikke de annonsere sine produkter samtidig som Baselworld?
What? Ny limitert speedmaster? Det er ikke mulig.Veldig rart, er jo dukket opp diverse rykter på forum. Ny jubileums speedmaster (two tone) blant annet
Må være fake news!What? Ny limitert speedmaster? Det er ikke mulig.
Offisiell lansering fra Swatch Group sine merker kommer i slutten av mai. Nye modeller ble kun forevist forhandlere og det var ikke anledning til å ta bilder. Pressen vil bli invitert senere. Usikker på hvorfor de har valgt denne strategien.
Den tror jeg bare er et rykte. Ble ikke forevist oss. Men det kommer utvidelse av 300m.Ace jewelier i amsterdam pratet om en ny midsize seamaster 300m på 38,5mm, eller en «rightsize» seamaster om du vil.
Innehaveren mente at den nye størrelsen oppstod delvis som følge av suksessen til BB58