Syns rehaut størrelse på bildet minner veldig om standard BB...
Var det jeg også syntes.. (BB58 vs BB)
Syns rehaut størrelse på bildet minner veldig om standard BB...
Hvorfor skulle ikke en relansert Tudor Sub kunne leve fint parallelt med Rolex’ Sub? De taler til to vidt forskjellige typer WIS, og de har jo sameksistert tidligere?
Tipper den er perfekt i alle dimensjoner/skive/krone/visere - men 46 mm
Morsomt hvordan de har malt inn sort over venstre side av skiven slik at vi ikke skal kunne se hva slags timemarkør den har. Det samme har de gjort over lugsene slik at kasseformen ikke skal røpes.
Jeg tenker som så at bare det faktum at de har gjort dette er et sterkt tegn på at den ikke har BB58-kassen, men at det blir en Submariner. De vet at dette er en av tingene fansen er mest spent på, og skjuler det for å spare på overraskelsen.
Ser heller ikke noe tegn til cyclops, så jeg vil tippe den ikke har dato.
Mon tro...
At jeg vil få en alvorlig grunn til å omdisponere noen midler... Ting kan jo tyde på at de går i den retningen, spennende det her! Vet det er delte meninger om hvor lurt det er, men for egen del krysser jeg fingrene og håper det kommer en Tudor Sub.Da blir spørsmålet: Får Tudor tillatelse av storebror Rolex til å introdusere en egen Submariner som fast innslag i katalogen? Disse eksisterte jo sammen før, så det er vel ikke helt utenkelig at storebror og lillebror kan bli enige om dette igjen?
Hva gjelder plasseringen i modellhierarkiet sammen med Black Bay, så tror jeg en eventuell Tudor Sub vil bli priset rundt 55,000kr. Dette plasserer den et stykke under en Rolex Submariner, men også godt over deres egen Black Bay slik at den forblir en tydelig innstegsmodell blant dykkerklokkene.
Hva tror dere?
Hva blir modellnavnet tro?Da blir spørsmålet: Får Tudor tillatelse av storebror Rolex til å introdusere en egen Submariner som fast innslag i katalogen? Disse eksisterte jo sammen før, så det er vel ikke helt utenkelig at storebror og lillebror kan bli enige om dette igjen?
Hva gjelder plasseringen i modellhierarkiet sammen med Black Bay, så tror jeg en eventuell Tudor Sub vil bli priset rundt 55,000kr. Dette plasserer den et stykke under en Rolex Submariner, men også godt over deres egen Black Bay slik at den forblir en tydelig innstegsmodell blant dykkerklokkene.
Hva tror dere?
Hva blir modellnavnet tro?
BB Sub?
BB Mariner?
BB95?