Batteri casio g shock erfaring

Medlem
2. sep. 2012
Har ei lita historie i fra ein episode eg nylig hadde.

Eg skulle bytte batteri på ei casio klokke eg har, åpna denne sjølv men vart litt usikker på innfestninga til batteriet og ville ikkje ødelegge denne. Lukka klokka igjen og fant ut eg kunne like godt ta det i butikken der den vart kjøpt, måtte jo uansett ut å kjøpe batteri.
I butikken, som selger meir smykker enn klokker, sto to blondiner. Eg spurte derfor om det var mulig å få bytta batteriet der. Betteri kunne kunne dei bytte, men siden ingen av dei var urmakera måtte dei sende den vekk om den skulle trykktestes. Fant ut at då skipper eg trykktest og får bytta batteri der og er ferdig med den saken.

Når eg kom tilbake 15 min seinare, sto dei der med eit litt bekymra blikk og kunne fortelle at klokka var ødelagt og at eg sikkert hadde brutt kobbertråden? I klokka. Dei kunne ivertfall ikkje få den til å gå. Dessuten sto batteriet feil vei i klokka. Dei anbefalte videre å sende den til urmakeren deira.
Eg spurte om dei hadde resatt klokka, om det var det som var problemet, men blikket eg fekk då sa sitt om kunskapen. (Urmakere var dei ivertfall ikkje )

Eg tenkte at då kan eg heller sjå på den sjølv og evt kjøpe ei ny frå nettet om den var ødelagt.
Men når eg kom heim slo det meg det dei sa om batteriet som sto feil vei.... Korleis er det mulig når det aldri har vore ute. Forsegla var det og. Pluss at eg det tomme blikket ga meg misstanke om at det her hadde dei null peiling på. Eg Kjøpte meg derfor eit nytt batteri, åpna klokka og fekk meg ein god latter. Det var jo ganske tydlig at dei hadde montert batteriet feil vei. Klokka er tydelig merka korleis batteripolane skal stå. skifta dette og vips so gjekk den som normalt. Det kan jo tyde på at denne klokka har batteriet motsatt vei av andre klokker.

Einaste problemet no, er at dei rota vekk o-ringen som skal ligge i lokket.

Menmen, det er no ein erfaring lært. Burde jo visst bedre etter utallige timer med lesning her inne :)

Hahah, ja enda en historie vi kan legge i den enorme kategorien "smykkebutikkansatte uten peiling".

Moralen er at uansett hvilken klokke du har, om den er aldri så billig, så må du ikke finne på å la noen fra en slik "gullsmed" fikle med den. Aldri. De presterer å tulle til selv den minste oppgave. Opplevde selv da jeg var liten at en lenke de skulle justere for meg bare falt av klokken da jeg gikk ut av butikken, og du finner sikkert langt flere og værre eksempler om du søker på forumet her... :p

haha, tror jeg hadde snudd i døren om jeg så hvem som var på jobb den dagen ja!

Om du trenger ny pakning kan du jo være heldig her

Var litt skeptisk ja og spurte om dei kunne det, so regna egentlig med at det der var ein smal sak. Men uttrykka deira avslørte kunnskapen..
Håper no at dei klarer å skaffe o-ringen, sjølv om det kanskje er litt optimistisk :p Er tross alt 12-13 dager sida eg tok kontakt for pakningen og skulle ikkje gå lange tida...
Får svinge innom urmakeren ein dag og sjå Viss ikkje blir det netthandel.

Hehe... Takk for en morsom historie. Alarmlyset blinker og sirena skriker når jeg ser smykker, gull og sølv i en klokkesjappe:)

Siste nytt i saken gullsmeder som selger klokker...

Var innom butikken som rota vekk o-ringen, men vart henvist til urmakeren deira som ligger ca ei mil ut av sentrum. Var innom der og forklarte saken og at eg ville ha ny o-ring tilsent. Dei ville at eg skulle komme tilbake for at dei skulle montere den, men fekk dei til å gå med på å sende den i posten.
Ringte dei i går igjen siden den aldri har blitt levert her og det er vel ca 4-5 veker sida eg snakka med dei. Beskjeden var at dei hadde sent den og at den måtte ha komme bort i posten. Men dama eg snakka med hadde vanskelkg for å tru på det her og ho hadde snakka med jentene i butikken kor dei ikkje klarte å skifte batteri og dei kjente ikkje til denne saken...
Diskuterer litt fram og tilbake her og får inntrykk av av dei meiner eg lyger for å få denne o-ringen. Det koser dei jo kanskje bort mot 100kr å få tak i ny om dei kun skal bestille denne og vil at eg skal komme opp der igjen for å hente. Eg spør då om det er mitt problem og om ka ho trur det koser meg å køyre fram og tilbake desse gangene. har vore 1 gang i sentrum, 1 gang hos urmaker og må evt 2 ganger til dertil... Det er småpenger, men når bilen bruker 1 liter på mila og bompengane er ca 12 kr so blir det fort litt meir enn ka e-bay tar for ein o-ring. Eg forklarte dette ganske krasst og sa dei kunne berre beholde o-ringen og at eg skal skaffe den sjølv for ein langt billigare pris.
Ho presiserte igjen ka utlegg dei hadde for det her, men etter at eg hadde blåst i frå meg skulle dei visst klare dette utlegget, men det ville nok ta ivertfall 14 dager.

Er det nåken som blir frista til å skifte batteri i smykkebutikken ???

Uffda - minner meg om da jeg en gang på impuls gikk innom en "urmaker" i Markveien i Oslo. De fronter Seiko, Citizen og Certina, og i vinduet står både mekaniske ur og quartz. Jeg ville bare titte litt, men så tenkte jeg, hvorfor ikke få Seikoen min justert (skx007)? Den går jo tross alt 1-2 minutter for raskt i døgnet. Så jeg spør hun bak disken - har du mulighet til å kikke litt på denne? Den går noen minutter for raskt.

Urmaker:
Ja, det må vel være batteriet da, som viser at det er på vei til å gå.
Jeg:
Det er ikke noe batteri inne i denne.
Hun:
(Ler litt) åhå, joda, hehe, selvsagt er det batteri. Det er bare svært dyre og svæært gamle klokker som har mekanisk urverk.
Jeg:
Dette er en Automatic. Den har mekanisk urverk. Det står på skiven at det er Automatic. Tro meg, det er ikke batteri i denne.
Hun:
Åja, se der ja. Artig liten sak. Den må sendes inn. Ingen som reparerer sånt noe i Norge nå lenger.
Jeg:
Hadet!

Redigert: