Er ikke helt enig i alt Frode skriver her, men vi ser stort sett eye to eye på det meste, og han har noen gode poeng.
Jeg ville nå ikke forkastet FF, Suben og SD pga manglende minuttmarkeringer og lume rundt hele bezelen. Nå har jeg ikke dykket med noen av de enda, men skal ta me suben ned om et par uker. Til gjengjeld så har jeg dykket med en Seiko diver som hadde lik bezel insert som suben, og hadde ikke problemer med å lese av bunntiden.
På nattdykk, eller i grumsete vann så er det en stor fordel med lume rundt hele bezelen, men har aldri blitt blendet eller fått svekket nattesyn av å lyse på klokken for å lese av bunntiden.
Går dere inn på norske dykkeforum så merker man temperaturen i enkelte tråder. Det er som å multiplisere WUS med 10, og da er det gale! Dykkefilosofi og utstyr er de store temaene som virkelig folk engasjerer seg i. GUE vs. resten av verden er somregel det som det koker ned til.
I bunn og grunn så er det individuelt, som med alt annet. Kjøp det som frister, og bær det med stolthet