bean's første unboxing x2

Medlem
30. april 2012
Innlegg
132
Sted
Trondheim
Da kom det en etterlengtet pakke i posten. Var på jobb når pakken kom, så den ble lagt igjen på mitt lokale postkontor.
Dere kan jo gjette 3 ganger hvor turen gikk når klokka passerte 16.00 :D

På postkontoret:
IMAG0318.jpg


I bilen:
IMAG0319.jpg


Endelig hjemme..
IMAG0321.jpg


Spenningen stiger
IMAG0322.jpg


Hva befinner seg her tro?
IMAG0323.jpg


Det ble 2 stk Seiko :)
IMAG0325.jpg


Litt liten eske men :cool:
IMAG0326.jpg


Den første er en SKZ207K1
IMAG0327.jpg


Den andre en SKX009K2
IMAG0328.jpg


Begge to sammen
IMAG0329.jpg


Obligatorisk WS
IMAG0331.jpg


IMAG0332.jpg


Kanskje ikke de mest ekslusive klokkene, men eieren er iallefall kjempefornøyd :p
 
Gratulerer med 2xSeiko, det er utrolig mye klokke for pengene:D
Seiko5 skz207 ser jo gøy ut med to roterende bezeler:cool: og skx009 er vel kjent for flere her inne:)
 
Når du stiller dag, kommer det ikke opp annen hver spansk og engelsk?

Ja kanskje det.. Tok unboxingen kl 23.30 i går i kveld (før jeg også stilte klokkene) og datoen kan jeg vel ikke stille mellom 21.00 og 04.00?

Får sjekke når jeg kommer hjem fra jobb. Er det sånn da at ukedagene hopper 2 hakk på en måte? Eller mente du at den viser annenhver dag spansk og engelsk :confused:
 
Har du først stillt så du er på engelske dager går hele uka fra dag til dag engelsk, og vise versa om set er japanske/arabiske/spanske dager på andre delen

Ps. Lurt å ligge unda datostilling mitt på natten, særlig som her hvor dager vises (leste akkurat om medforumist som stoppet en Orient mako på det)
 
Når du stiller den vil den vise først "Sun" så "Dom", så "Mon" og så videre. Når du først har satt språket, fortsetter den å hoppe til neste dag, men samme språk. :)
 
Når du stiller den vil den vise først "Sun" så "Dom", så "Mon" og så videre. Når du først har satt språket, fortsetter den å hoppe til neste dag, men samme språk. :)

Akkurat! Da lærte jeg noe nytt i dag og.. Som forøvrig gjelder alle andre dager fordi jeg er fersk i urverden og leser på TS hver dag :p