Beklager bryet, dere...og lukten... av tunfisk

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
Denne kvalifiserer vel nesten ikke til unbox, men det er nå engang en ny klokke for meg. Okei! Som den sleskeluremuserifant jeg har vært, så får jeg bare følge strømmen, aka in`da face!
Planen var å få en beater som gikk til alt, men det derre vintagesamlermanigenet gjør seg stadig gjeldende... Er ikke redd for riper, men en trykktest må nok til... NB! Sammenligningsbilder ene og alene for å illustrere dimensjonene her

Seiko tuna
1983 modell, 600 meter vanntetthet hevdes på klokkens skive
for anledningen på en zulu

P9281552.jpg

P9281553.jpg

P9281554.jpg

God kveld

Mvh

Greg

Kul i dag også denne! Kan du ikke fortelle litt om urverket? hoho.

Apropo lukten av tunfisk, spiser masse tunfisk med chilli om dagen - digg.

Kul i dag også denne! Kan du ikke fortelle litt om urverket? hoho.

Apropo lukten av tunfisk, spiser masse tunfisk med chilli om dagen - digg.

Man deffer da ikke inn i vintersesongen :) ... Urverket er det samme som pp benytter i sine minute repeaters..

NOT

hehe, om jeg prøver å bulke setter det seg i skinnen og ikke musklene, så prøver å opprettholde proteinopptaket hele året.

Minute Repeater ja, kult. Denne har vel også den skjelde funksjonen dead second :p Beklager å tulle opp tråden din, liker denne klokker godt!

Flott denne. Men den blir jo litt borte på det ene bildet der.;)
Gratulerer så mye med beater.

Gratulerer med fet Tuna!

Har vært svært nær bestill-knappen på noen av disse, men har ikke våget av hensyn til mitt gode/dårlige (stryk det som ikke passer) rykte her på forumet.

Ja, jeg kjente det var noe som luktet...

Her tar du virkelig vintage-manien til nye høyder, på et eller annet vis! Grattis!

Takk for hyggelige tilbakemeldinger... uansett...

Litt deilig denne frihetsfølelsen av å ikke måtte ha et bestemt merke... Hmmmmmm, kanskje jeg skulle kjøpe meg en bp ff..............................

Grattis med tøff beater.:D
Også synes jeg at du skulle fått deg en BP FF. Om ikke annet så for TS-fellesskapet sin skyld.;)

Grattis med flott veteran-beater av en Rolex.
Ehh, Seiko.
:D

PS!
Det er bare kjøre på med en BP FF i samme slengen.
Når du først er bitt av tanken, og i tillegg skriver det her ute.......; = ingen vei tilbake!:cool: