Bernhardt Binnacle Anchor

Medlem
3. sep. 2012
Sted
Bergen
Heisann alle sammen.
Kjeder meg på nattevakt og tenkte derfor og dele mitt siste kjøp med dere.
Det er ikke så lenge siden jeg unboxet en klokke fra en produsent jeg ikkje hadde hørt om før, nemmelig Bernhardt Watch Company ( http://www.tidssonen.no/forum/f29/resultatet-av-en-kjedelig-nattevakt-13560/)

Den diveren er jeg kjempefornøyd med og derfor så jeg litt nærmere på de andre klokkene de hadde på sin webside.
Dette gikk jo som det gikk og en ny klokke ble bestilt, grunnen til dette er pga en bitteliten detalje på klokken.
Denne kommer vi tilbake til.
Ytter embalasjen har jeg kvittet meg med siden fordi jeg igrunnen er vekke på jobb, men fikk en uventet mulighet til å stikke hjemom en tur og hente posten før jobben kalte igjen. Nå sitter jeg på nattevakt og har tid til å lage en unboxing:)

Så bilder:)

20121006_040522_zps394dc233.jpg

20121006_040708_zps8ba71609.jpg

Untitled_zps921abb6d.jpg

anchor_zps6c43d29a.jpg

Så tilbake til hjemmelen for kjøpet, ta en titt på enden av sekundviseren. Jo ett bittelite anker:)
Jobben min består store deler av og være på sjøen og derfor har jeg ett sterkt bånd til anker symbolet.

20121006_040812_zps56d542ba.jpg

Litt flere bilder:

20121006_041949_zps4b5856b8.jpg

Limited edition :) 379/500

20121006_041807_zpsdfd093e7.jpg

20121006_041034_zpsd21060af.jpg

20121006_041005_zps171c114c.jpg

Jeg skal ærlig innrømme at dette ikke var første valget på modell jeg ville ha, den finnes også med svart skive, hvite tall og viser. Denne er utsolgt, slik jeg har forstått det så ble det laget 100 fargekombinasjon og tilsammen 500 klokker.

Tilslutt, sorry for bilde kvalitet. Hadde bare mobil tilgjengelig.

Gratulerer med nytt:) Er forresten flere luringer som benytter seg av ankersymbolikken, så du kan godt rettferdiggjøre mange nye innkjøp;)

Gratulerer med ny anker klokke. Det virker som ei perfekt klokke for en sjømann som skal på landlov i fremmed havn;)

Gratulerer med nytt:) Er forresten flere luringer som benytter seg av ankersymbolikken, så du kan godt rettferdiggjøre mange nye innkjøp;)

Ulysse Nardin bla.

Gratulerer med fin klokke. Det ser ut som en svært solid og forseggjort lenke. Jeg tror ikke du kommer til å angre på at du "valgte" lys skive. Med mørk skive tror jeg den ville lignet litt for mye på en Explorer I.

Takk alle sammen.

Var litt usikker på klokken når jeg bestilte, men nå som eg har har fått den på armen og gitt den litt armtid er jeg kjempe fornøyd. Den koster jo ikkje mer en en bytur eller to:)

Driver litt og leker med tanken på en svart læreim med hvit søm etterhvert for å få en forandring fra metallenken.

Gratulerer med fin klokke. Det ser ut som en svært solid og forseggjort lenke. Jeg tror ikke du kommer til å angre på at du "valgte" lys skive. Med mørk skive tror jeg den ville lignet litt for mye på en Explorer I.

Lenken er faktisk veldig bra til å være en klokke til 240$. Kvaliteten virker bedre en på tilsvarende Seiko, Orient i samme prisklasse. Men vi får se hvordan den blir etter litt bruk. Eksempel er solid end links og screw in links.