Beste klokke for 30,000?

Skjønner at du vil ha alt - har vært der selv. Vil selv slå et slag for Speedmaster. Får du den til ca 30K skal det veldig mye til for at du går på et tap ved evt salg, dersom du finner at du vil fortsette å prøve deg frem. Har selv kjøpt og omsatt klokker siden jeg begynte med dette. Hovedsaklig har jeg kjøpt nye klokker, og knapt gått en krone tilbake fra der jeg startet :)

• Liker
Reaksjoner: aslakd
Til tross for konfirmant-ryktene så slår jeg et slag for Omega Planet Ocean. Disse gjør seg godt og vil være en klokke som kan brukes til alt. En 45mm vil også være litt flashy. Som orange litt mer, som sort litt mindre prangende.

innsyn til co-axial urverket er en trivelig bonus!

8

Pelagos bitches:)
image.jpeg

Sånn det står nå så vipper jeg fortsatt mellom en Speedy og en Explorer 1, men har fått øynene opp for IWC Aquatimer 2000! Etter at jeg så dette bildet av den på lenke så frister denne mer og mer!
iwc-bands-24_zpsyl32rxgo.jpg

• Liker
Reaksjoner: Ivar
Sånn det står nå så vipper jeg fortsatt mellom en Speedy og en Explorer 1, men har fått øynene opp for IWC Aquatimer 2000! Etter at jeg så dette bildet av den på lenke så frister denne mer og mer!
iwc-bands-24_zpsyl32rxgo.jpg
Hadde ikke vurdert verken Speedy eller Exp1 om denne er med i vurderingen. Gå for IWC, og skill deg ut i mengden. Som @UJU sa det så fint - dette er en manneklokke. De andre er konfirmantklokker.

Jeg vil også legge til at det er praktisk med roterende bezel og dato.

Heia IWC

8

Noen tudor-modeller, brukte datejust og Explorer i/ii er de beste valgene, mener jeg, selv om du må strekke deg litt til med ekstra småpenger. Noen foreslår nomos. Fine de, men for et kaldt bad du tar når du flipper. Og hvorfor skal man være så annerledes når mainstream er fin og safe. ☺

• Liker
Reaksjoner: Grendel