Better safe than sorry

Medlem
30. juni 2008
Sted
Kristiansand
Var tilfeldigvis ikke i nærheten av urmakeren idag, så tenkte jeg like godt kunne svinge innom :mrgreen:
Jeg så hun hadde fått inn både den nye Submarineren med keramisk bezel samt den nye GMTèn i både TT og stål. Milgauss GV var fremdeles også i monteret....
Vakre klokker og glidelock claspen på subben er uten tvil en seriøs oppgradering!
Men de nye større kassene gjorde det bare ikke for meg, kanskje om jeg hadde hatt litt større håndledd :(
Jeg hadde derimot andre motiver for å ta turen...

20090812-DSC_0012.jpg

La oss åpne boksen og se

20090812-DSC_0001.jpg

20090812-DSC_0010.jpg

Wristshot

20090812-DSC_0015.jpg

Etter å ha prøvd den nye suben og med fare for at de kommer til å avslutte produksjonen av 14060m til neste år, eller gi den en maxicase, følte jeg det var tryggest å handle en nå.
Nå trenger jeg bare å skaffe meg noen flere Natoreimer :mrgreen:

Sven Bertil skrev:
Spørsmål.......har Rolex sluppet sin supercase Sub?? :eek:

Trodde det fortsatt kun var skrøner.............

Neida, den ble annonsert på basel i år. I hvitt gull og TT. Prøvde TTèn idag :D

Gratulere så mye :D Classy all the way :)

Synes du gjorde et riktig valg, livet går for fort, og vi venter ofte til det er for sent :D

Kjøpte du denne ny hos urmaker? Ser den har lug holes.. trodde disse forsvant i 2002-2003? Grattis btw!

Gratulerer! :D Et fantastisk ur, jeg digger det!

Og så kjenner jeg på at jeg mangler en selv :mrgreen: Selv om jeg har en 16610 og en 5513 ...

Erik N skrev:
Kjøpte du denne ny hos urmaker? Ser den har lug holes.. trodde disse forsvant i 2002-2003? Grattis btw!

Brand spanking new ja! :D
14060m er den siste "old school" Rolexen som har lugholes og hollow end links, samt den gamle dykkerforlengingen.
En helt annen opplevelse på armen enn LVèn. Trodde ikke helt jeg kom til å digge lugholes, men nå som den er her er jeg frelst :mrgreen:

Ikke feil med en 14060m i samlingen også Anders :mrgreen:

Dårlig gjort å poste et slikt bilde akkurat nå som jeg hadde bestemt meg for en annen klokke....Gratulerer med et flott ur.

Kjenner jeg anger på salget av sub`en min når jeg ser sånne bilder. (selv om det er lenge siden..)
Grattis!

Bullit skrev:
Sven Bertil skrev:
Spørsmål.......har Rolex sluppet sin supercase Sub?? :eek:

Trodde det fortsatt kun var skrøner.............

Neida, den ble annonsert på basel i år. I hvitt gull og TT. Prøvde TTèn idag :D

Nye Sub i gull kom ut i fjor, TT i år. Man antar at den kommer i stål til neste år, men det er ikke bekreftet.

Gratulerer med nytt ur :D