Intet nytt under solen her, jeg er fortsatt overbegeistret for AT, den nye vel og merke. Men lest mye om den i det siste og flere anmeldere benevner den som et dressur?? Øh, ja designmessig er det ikke en Seiko monster vi snakker om men vil dere definere den som et dressur? Nye 8500 kaliberet med antimagnetiske og antisjokk kvaliteter samt wr til 150meter. For meg er ikke Aqua Terra et dressur. Hva tenker dere??
Mener du det altså. For meg er denne motstykke til Explorer 1 på alle måter. Kan ikke se at denne står noe tilbake for Explorer hva skikkelig bruk angår.Den er i grenseland, spesielt den hvite, men den har samtidig nok av sporty trekk over seg til å kunne kalles en "beater" eller sportsklokke etter min mening. Litt som med explorer 1 så kan den gå fint til begge deler, men i AT sitt tilfelle med beina plantet litt lengre inn i dressklokkenes territorium.
41,5 på At kan også fås i 38,5. Mot 39 hos Explorer. at det fungerer som dressur er klart. jeg bare mener at AT og Explorer er bruksur deluxeTja, er vel kanskje ikke tenkt som dressur fra Omegas side, men i mine øyne kan det helt klart fungere som dressur, og til alt annet også! Hva er størrelsen på denne?
Exp (I og II) og AT er dressklokker på samme måte som svarte joggesko er dress-sko. Funker helt fint, men ...
Dropp sorte joggesko og kle deg med nypussede sorte sko så er dette svært så dannet, fri meg fra simple quartsur, gjerne i "goldplated" utgave. Keep it simple - quality rules.
Tom