- Medlem
- 27. des. 2014
@Jon Henrik hvor er den gromme Zenith’n du hadde ute for lite penger, mener da at den var nærmere 46-47mm?
En IKEA tur unna å bli min den der i sin tid. Angres...Vis vedlegg 291073
Zenith Pilot Type 20 GMT – en råtøff klokke på 48 mm som dessverre er ute av samlingen min nå. Men den fant en eier lokalt som også vet å sette pris på store klokker
Den er for øvrig lillebroren til elleville Pilot Type 20 med gangreserve, som jeg tror var den første i dette designet fra Zenith. Den måler visstnok 57,5 mm(!) – men ser jo slettes så ille ut på den fremtidige Rolex-CEOen.
Vis vedlegg 291077
Og folk lurer på hvordan Rolex kan være gærne nok til å lage en venstrehendt GMT liksom
AU, au, må være innafor her, vel?Vis vedlegg 291073
Zenith Pilot Type 20 GMT – en råtøff klokke på 48 mm som dessverre er ute av samlingen min nå. Men den fant en eier lokalt som også vet å sette pris på store klokker
Den er for øvrig lillebroren til elleville Pilot Type 20 med gangreserve, som jeg tror var den første i dette designet fra Zenith. Den måler visstnok 57,5 mm(!) – men ser jo slettes så ille ut på den fremtidige Rolex-CEOen.
Vis vedlegg 291077
Og folk lurer på hvordan Rolex kan være gærne nok til å lage en venstrehendt GMT liksom
Jeg som trodde Invicta hadde patent på så stygge ting. Wow.Montegrappa Chaos Watch. Designet av Sylvester Stallone selv
Vis vedlegg 291503
Vis vedlegg 291504Vis vedlegg 291505