Classic 1985 Mercedes 190E 2,3-16 (5 speed manual dogleg box)
Jepp, den er 100% original, foruten at jeg byttet original radioen til en cd spiller og at jeg skiftet ratt til et ratt fra 500E. Har fortsatt original radio og ratt liggende.
Jo, så byttet jeg ut radio antennen med en elektrisk aftermarket skrotantenne, noe jeg angrer på at jeg gjorde, jeg måtte skjære litt større hull:sad: så det er ikke så lett å tilbakeføre til originalt.
Kjøpte bilen for 7 år siden, da hadde den rullet 121 tusen km og hadde kun en tidligere eier, en dame godt oppe i 70 årene, komplett servicehefte, aldri hatt folk i baksetet, original reservedekk var aldri brukt og jekken lå fortsatt med plastremse fra fabrikk. Bilen var som sagt utstyrt med kun radio, ikke engang mulighet for å spille kassetter. Ellers har den alt av options foruten aircondition Så her har vi "the real deal!.
Den går som et skollet troll med tanke på hvor gammel den er, og den henger på veien som maling
Jeg kommer nok til å beholde den, den har ikke rare markedsverdien sammenliknet med hva jeg får av andre biler for evt salgsum. Det er ikke mye å velge på i denne prisklassen som kan måle seg med denne. Ny kostet den 3 ganger så mye som en standard 190E 2,0 pluss utstyr..
Jeg ble litt sur når jeg kom ut en dag og så dette: