Bilder av sommerfelgene deres (på bil)

Jeg har 10,5 liters V8 i bilen min. Sånn bare for å skryte ;)
Likte den 928'n i sølv!

Det var vel ikke for å skryte, men sette noen av de forbipasserende som kommenterer "har du kjøpt deg sånn Audi-Porsche med 130 hester" på plass :)


Christian
 
Fant et bilde av bilen min fra i sommer :)

Savner sommeren veldi

IMAG0002.jpg
 
Niiice :) jeg har 1er dilla, og akk kjøpt meg 1er nr 3 :eek: Hva for en motor har du? niice med edition sport pakken :) Grattis :D
 
Niiice :) jeg har 1er dilla, og akk kjøpt meg 1er nr 3 :eek: Hva for en motor har du? niice med edition sport pakken :) Grattis :D

Takk, og grattis med ny bil selv! Det er ulv i fåreklær ;) Er nok bare en 116 diesel. Kanskje du har noen erfaring med plug-boks for å få noe mer moment i den? Er fornøyd, men noe mer skyv hadde jo ikke vært dumt.
 
Generelt er plug bokser no go da de bare lurer en del sensorer i motoren. Ikke ideel trimming i det heletatt..

Mulig det har kommet modeller på markedet nå som erstatter motorstyringen, men det vet jeg ikke..
 
jepp, motor er viktig, har hatt to 116i M-sport tidligere, de er alt for trege, men kan tenke meg at draget i 116d er vesentlig bedre.

Selv har jeg 120d m-sport nå og skal chippe. Vil fraråde deg å bruke tuningbox, har prøvd dette tidligere på bla 320d, funker greit, og du får mer kraft, men den oser MYE og det virker som at noe ikke er helt som det skal. Her gjelder remapping, bruk enten PPC fra BSR i sverige (www.bsrab.se) eller Bluefin (www.mybluefin.co.uk) disse har meget godt rykte.

Selv tror jeg at jeg går for bluefin denne gangen, har brukt PPC før i annen bil, det er å anbefale. Men Bluefin lover mer hester. Er ikke helt sikker på om PPC leverer til 116d enda.. lykke til med snaxy bil :)

PS: du vil få 44hk og 88Nm mer med bluefin for den nette sum av £445
 
Først del av 2010 sesongen kjørte jeg rundt i gullfargede alu felger, men det gikk til helvete ... :mad::confused::(:(:roll::eek:

5414961543_edcecfd0d8.jpg


også gikk jeg over til svarte alufelger (ny sykkel- nye muligheter :D:D:cool: ) ,men det gikk jo samme vei tilslutt det og:roll::mad::mad:.....

5414961511_fcc4228648.jpg




2011 :confused: den som lever får se 8)
 
Jeg føler du oppsumerer det ganske godt:) Bra du overlevde, synd med syklene. Hadde samme opplevelse for noen år siden, ikke så gøy.

ja, å leve føles bra :D:D:roll:. har definitivt opplevd gøyere ting ja;) den som er med på leken Osv. sett bort ifra 1 mnd. på sykehus, bruddene, fysioterapien og div. varige men så var 2010 sesongen ganske bra :grin::roll::grin::grin:
 
360 gamp under panser !

Dette er den traktoren jeg tilbringer flest trivselstimer i løpet av året med å jobbe i :D
Har ett par andre på 160 og 150 hester som er grønne , men denne i utgaven Black Beauty er favoritten:p

Fendt-936-Varioacea2fe3.jpg


Med 42 tommers felger :cool: Inkludert 300 kg vekter i hvert bakhjul !:grin:
 
Selv tror jeg at jeg går for bluefin denne gangen, har brukt PPC før i annen bil, det er å anbefale. Men Bluefin lover mer hester. Er ikke helt sikker på om PPC leverer til 116d enda.. lykke til med snaxy bil :)

PS: du vil få 44hk og 88Nm mer med bluefin for den nette sum av £445

Takk for godt svar!