Billig GMT på finn

Gratulerer!
Tittet lenge på den der, men vil ha Oyster, derfor ingen handel.

Forøvrig på høy tid at vi tar en ren Rolex GTG i Oslo-området!

Gratulerer!
Tittet lenge på den der, men vil ha Oyster, derfor ingen handel.

Forøvrig på høy tid at vi tar en ren Rolex GTG i Oslo-området!

+1!

Jubileelenken på denne virker jo uforskammet bra. Evt. har jeg en TT Datejust på jubilee som godt kunne fått ny lenke, og da få tak i en Oyster til denne. Tiden vil vise..

For 2,5 år siden tok jeg dette bildet:
P1020697.jpg

Begge klokkene var del av samlingen min.

Begge ble solgt, jeg angret meg - og kjøpte før påske denne:
IMG_0413.jpg

Og om en uke eller to - kan jeg endelig gjenskape det øverste bildet - bortsett fra at rootbeer`en er en vintagemodell denne gangen :p
Rootbeer.jpg

Frem og tilbake er like langt Henrik, fine klokker forresten.:p

+1!

Jubileelenken på denne virker jo uforskammet bra. Evt. har jeg en TT Datejust på jubilee som godt kunne fått ny lenke, og da få tak i en Oyster til denne. Tiden vil vise..

Forøvrig må jeg si at skulle jeg kun sittet igjen med en eneste klokke ville det vært en stål GMT. Det er den perfekte all rounderen, og litt mer spennende enn en Sub (IMO).
Gratulerer igjen!

Forøvrig må jeg si at skulle jeg kun sittet igjen med en eneste klokke ville det vært en stål GMT. Det er den perfekte all rounderen, og litt mer spennende enn en Sub (IMO).
Gratulerer igjen!

Det er jeg helt enig i! Jeg er også veldig fan av GMTens litt lavere kasse..

Explorer 2 er også et veldig undervurdert ur synes jeg, et ur jeg senere skal skaffe meg.

Det er jeg helt enig i! Jeg er også veldig fan av GMTens litt lavere kasse..

Explorer 2 er også et veldig undervurdert ur synes jeg, et ur jeg senere skal skaffe meg.

Holder meg helt enig her. 16710 er veldig aktuell som min (evt) neste Rolex ELLER polar Explorer II. Liker begge særdeles godt og valget blir nok tatt av hva som dukker opp når funds er på plass.

Har mailet med selger om andre klokker tidligere, og man få levert/sendt dem fra Norge.

Ser ut til at jeg har gjort et annet kjøp (avventer endelig bekreftelse), så avventer litt med TT. Vi får se hva som er igjen på kontoen etter at den ankommer...