For min del ble Y utelukket som familiebil når den har under 400kg nyttelast....vurderer dog å selge X for å kjøpe Y. Orker ikke være skipper.
For min del ble Y utelukket som familiebil når den har under 400kg nyttelast....vurderer dog å selge X for å kjøpe Y. Orker ikke være skipper.
Glad jeg ikke har en hang til nyere biler med ekstreme ytelser. Har jo tilgang på noen av de mest ekstreme av dem stort sett når jeg vil, men finner mye større glede i noe gammelt og quirky!
Alt over 80 i lekebilen min føles som å kjøre gammel russisk romrakett. Alt skrangler, og man er et sekund fra døden.
Alt over 80 i lekebilen min føles som å kjøre gammel russisk romrakett. Alt skrangler, og man er et sekund fra døden.
Bestilte ny bil i dag jeg. Helt uten engasjement. Vi orker ikke mer Model X, så kjøpte en Model Y Performance i stedet.
Den er marginalt mindre stygg...Hva er bedre med Y ift X? Skjønner ikke
Hva er bedre med Y ift X? Skjønner ikke
X er ett hangarskip som jeg helst ikke ville lande på! For en balje…Har du kjørt begge? X er et hangarskip, Y føles mye tightere. Når man først skal ha SUV altså.
I tillegg er X alt for komplisert. Jeg liker biler uten motorisert alt.
Når kommer den tror du? Ser det står antatt mars på nett.Bestilte ny bil i dag jeg. Helt uten engasjement. Vi orker ikke mer Model X, så kjøpte en Model Y Performance i stedet.
Mulig Teslafans allerede kjenner historien, men den var ny for meg. Og ganske morsom. Tesla ville egentlig at model 3 skulle hete model E, men det godtok ikke Ford og derfor ble det 3 (speilvendt E). S3XY