Måtte le av kommentaren til en kompis etter å ha lånt en slik.
«Når man kjøper Rolls-royce på Wish»
Vis vedlegg 279451
Denne er jo så glorete at den blir kul. Hvordan opplevde du/din kompis den?
Måtte le av kommentaren til en kompis etter å ha lånt en slik.
«Når man kjøper Rolls-royce på Wish»
Vis vedlegg 279451
Både/og. Var ikke så mye han sa, men med en pris på 800K, så bør man forvente bedre feel.Denne er jo så glorete at den blir kul. Hvordan opplevde du/din kompis den?
Her må jeg støtte opp under @Gin!Ja - på sommerføre i urbane strøk. Jeg har hatt 2 stk i3 - aldri mer, helt håpløs på vinterføre og livsfarlig i hastigheter over 100 km/t.
Høres ut som du har noe alvorlig galt med bilen din, ubalanserte dekk/felger eller noe lignende, slik skal det ikke være. Jobber på BMW verksted og i3 er så godt som feilfri. Eneste kjente svakheten er støtdempermansjetter foran, som de fleste rekker å få skiftet før garantien er gått ut.110 i en i3?! Da gjelder det å holde godt fast i rattet, ellers vingler den voldsomt.
Feilfri i3, da har du vært heldig! Mine førte til at jeg var så mye på verkstedet at jeg nesten ble invitert med på deres julebord, siden mange trodde jeg jobbet der.
110 i en i3?! Da gjelder det å holde godt fast i rattet, ellers vingler den voldsomt.
Feilfri i3, da har du vært heldig! Mine førte til at jeg var så mye på verkstedet at jeg nesten ble invitert med på deres julebord, siden mange trodde jeg jobbet der.
Tror det er individuelt hvor mye feil og tull det er med i3.110 i en i3?! Da gjelder det å holde godt fast i rattet, ellers vingler den voldsomt.
Feilfri i3, da har du vært heldig! Mine førte til at jeg var så mye på verkstedet at jeg nesten ble invitert med på deres julebord, siden mange trodde jeg jobbet der.
Den der ser ut som om den er designet av Albert Speer og Piff Daddelido (fyll inn korrekt bling-rappernavn hvis du kan det)Måtte le av kommentaren til en kompis etter å ha lånt en slik.
«Når man kjøper Rolls-Royce på Wish»
Vis vedlegg 279451
Er vel @Edzilla som har kjøpt, ikke sant?
Gratulerer, min venn
Nå ble jeg litt overrasket @GrimReaper Jeg var sikker på at du var en av de siste her inne som kom til å gi etter for batteripresset Uansett, grattis med ny bil! Jeg har en kamerat som har EQC 400 4-matic og han er storfornøyd. Jeg gikk mange runder selv da jeg bestilte bil i høst, og landet etter mye om og men på en hybrid. Gav på mange måter etter, men unngikk ren batteribil. Det fristet rett og slett ikke. Nå venter jeg på en blytung bensinbil på 2,5 tonn med el-rekkevidde på ca. 9 mil. På papiret et svært dårlig kompromiss, men i praksis er den heldigvis ikke det. Skulle egentlig fått bilen denne måneden men nå har levering blitt skjøvet til juni/juli på grunn av chip-problematikken. Det som er positivt er at BMW Norge og Bavaria tar en tredjedel hver av avgiftsøkningen på 60k.BMW var uansett ikke aktuelt og spesielt ikke i3 da jeg synes den ser helt latterlig dum ut. Såpass forfengelig er jeg dessverre når det gjelder bil.
Kjøpte bil i dag og det ble en Mercedes EQC 400 4-matic. Loaded med utstyr naturligvis for å kompensere for at den ikke har motor.
Valgte Designo matt lakk og er egentlig mest spent på hvor mye merarbeid den kommer til å gi meg med tanke på vask og vedlikehold. Noen som har erfaring med matt lakk? Den burde egentlig være vedlikeholdsfri mtp pristillegget.
Så med skam å melde har jeg nå dyppet tåen i elbilbassenget da jeg forstår at å prøve å bekjempe dette er nyttesløst. Håper mine fordommer blir gjort til skamme og jeg greier å glede meg over den.
BMW var uansett ikke aktuelt og spesielt ikke i3 da jeg synes den ser helt latterlig dum ut. Såpass forfengelig er jeg dessverre når det gjelder bil.
Kjøpte bil i dag og det ble en Mercedes EQC 400 4-matic. Loaded med utstyr naturligvis for å kompensere for at den ikke har motor.
Valgte Designo matt lakk og er egentlig mest spent på hvor mye merarbeid den kommer til å gi meg med tanke på vask og vedlikehold. Noen som har erfaring med matt lakk? Den burde egentlig være vedlikeholdsfri mtp pristillegget.
Så med skam å melde har jeg nå dyppet tåen i elbilbassenget da jeg forstår at å prøve å bekjempe dette er nyttesløst. Håper mine fordommer blir gjort til skamme og jeg greier å glede meg over den.
I3 er alt annet enn formløs ja, jeg vet den krever mer enn vanlig lakk, men det er vel ikke mye mer enn såpen som må byttes ut med en som er tilpasset matt lakk? Eller tar jeg feil?Liker ikke hvordan i3 ser ut, men kjøper en annen formløs klump?
Matt lakk er forøvrig alt annet enn vedlikeholdsfri og krever spesialprodukter
Jeg var sikker på det samme. Men jeg begynner å innse realiteten i det hele og innser motvillig at på en bruksbil så er det ikke til å unngå. Hybrid ser jeg ikke helt poenget med og til vårt bruk så faller det mellom to stoler. Men den dagen jeg skal ha et leketøy til far så blir det en vaskeekte fossilbrenner med ordentlig godlydNå ble jeg litt overrasket @GrimReaper Jeg var sikker på at du var en av de siste her inne som kom til å gi etter for batteripresset Uansett, grattis med ny bil! Jeg har en kamerat som har EQC 400 4-matic og han er storfornøyd. Jeg gikk mange runder selv da jeg bestilte bil i høst, og landet etter mye om og men på en hybrid. Gav på mange måter etter, men unngikk ren batteribil. Det fristet rett og slett ikke. Nå venter jeg på en blytung bensinbil på 2,5 tonn med el-rekkevidde på ca. 9 mil. På papiret et svært dårlig kompromiss, men i praksis er den heldigvis ikke det. Skulle egentlig fått bilen denne måneden men nå har levering blitt skjøvet til juni/juli på grunn av chip-problematikken. Det som er positivt er at BMW Norge og Bavaria tar en tredjedel hver av avgiftsøkningen på 60k.