Johnsigans
Støttemedlem
Enig. Men jeg synes kupé-versjonen er penere. Når det er sagt så visste jeg faktisk ikke at disse kom i cab. De må være sjeldne.8 serien til BMW er vel en av de peneste de har laget...
Nydelig bil! Kom aldri som cabriolet, dette er en prototype utstilt på BMWs museumEnig. Men jeg synes kupé-versjonen er penere. Når det er sagt så visste jeg faktisk ikke at disse kom i cab. De må være sjeldne.
Ah, da er det ikke så rart jeg ikke dro kjensel på denNydelig bil! Kom aldri som cabriolet, dette er en prototype utstilt på BMWs museum
Hvis det er sladrespeilet du mener så er det med hånda. De utvendige stiller du med bryteren foran vindusheisene.Hvordan stiler man innvendig speil på ny Mercedes?
Ble ingen Mercedes på meg.Endte opp med kina-SUV
Vis vedlegg 366590.
Tror det er en BYD...men hva er det?
Er det ikkje dei som lager et sånt infernalsk bråk ( for dei utenfor bilen ) høres ut som ei gearkasse som kjøres i 50/50 olje og sand .Jeg tror faktisk du blir fornøyd med denne. Kjenner to som har den - begge er happy.
Det tør jeg ikke svare på, men jeg er ganske var på merkelige lyder, men kan ikke si jeg har tenkt over det med disse. Gitt at jeg ser riktig, og det er en BYD Tang det er snakk om.Er det ikkje dei som lager et sånt infernalsk bråk ( for dei utenfor bilen ) høres ut som ei gearkasse som kjøres i 50/50 olje og sand .
Det tør jeg ikke svare på, men jeg er ganske var på merkelige lyder, men kan ikke si jeg har tenkt over det med disse. Gitt at jeg ser riktig, og det er en BYD Tang det er snakk om.
Fullstendig enig. Jeg hadde heller tatt bussen enn å støtte opp om et totalitært og krigsvennlig diktatur.og sterkt subsidiert av kinesiske myndigheter. At du orker....