Blodstrupmoen
Støttemedlem
Hvor ? Fant den ikkje . Sort med hvitt interiør eller den lilla ?Ligger en Strosek ute på finn nå, heftig sak!
Er ikkje mangen av dei i Norge
Hvor ? Fant den ikkje . Sort med hvitt interiør eller den lilla ?Ligger en Strosek ute på finn nå, heftig sak!
Hvor ? Fant den ikkje . Sort med hvitt interiør eller den lilla ?
Er ikkje mangen av dei i Norge
Bruktbil til salgs: Porsche 944 - 1988 - Grå - 220 Hk - Annet
En veldig pen og sjelden 944 Turbo som har den originale Strosek widebodyen som ble bygget på 90-tallet. Bilen er derfor bredere enn originalbil. Det står ikke hvor mange strosek 944 turboer ble laget, men det er definitivt et lite antall fra alle de 944 turboene som ble bygd. Det gjør den bilen...www.finn.no
Denne er ikke dumLiten bybil som ikke er elektrisk var ikke lett å finne, denne får fungere som daily i sommer når været ikke tillater MC
Vis vedlegg 370460
Små bybiler er konge. Vi tar vår på roadtrip til sør-Frankrike i sommer.Liten bybil som ikke er elektrisk var ikke lett å finne, denne får fungere som daily i sommer når været ikke tillater MC
Vis vedlegg 370460
Få på noe bilder av bilen din a @Rød! Den som har samme farge som brukernavnet ditt
Etter flere sider her må tråden inn på rett spor
Apropos "lytte" - Jeg er veldig glad for at de fleste budbiler som henter/leverer utenfor mitt vindu er elektriske, så slipper jeg å høre på den evinnelige støyen og klakringen fra en dieselvogn mens de laster/losserStopper elbil-satsning: – Vi må lytte til kundene
Elbil-salget globalt går ikke helt som Mercedes har sett for seg. Nå stopper de utviklingen av elbil-plattformen «MB.EA Large».www.tv2.no
Det gledes. Og det er nok bare å vente på at resten følger etter.
"Vi må lytte til kundene" - tenk om de som styrer potetlandet vårt hadde hatt en sånn innstilling. Det hadde vært noe.
Her blir vi nok aldri enigeApropos "lytte" - Jeg er veldig glad for at de fleste budbiler som henter/leverer utenfor mitt vindu er elektriske, så slipper jeg å høre på den evinnelige støyen og klakringen fra en dieselvogn mens de laster/losser
Synes du en Sprinter diesel som står rett utenfor et vindu, med motoren på tomgang, er «musikk i dine ører» så blir vi nok ikke enig, neiHer blir vi nok aldri enige
Brødbiler kan gjerne være på strøm. Men kundene til MB vil helst ikke ha det åpenbart. Og det har jeg full forståelse for.
Det var jo ikke det jeg sa. En brødbil kan godt gå på honning eller løv for alt jeg bryr meg. Men en bil som skal vekke en form for glede hos meg skal ikke gå på batteri. Det er bare sånn jeg er. Hadde du hatt Ferrari hvis den hørtes ut som en brunstig mygg?Synes du en Sprinter diesel som står rett utenfor et vindu, med motoren på tomgang, er «musikk i dine ører» så blir vi nok ikke enig, nei
Ja, de kjedelige bilene skal fortsatt gå på strøm. Men at bilene som er litt mer interessante skal fortsatt være valgfrie eller fossile er gledelig for oss som er glad i bil.Nå er det vel kun en av plattformene de stopper utviklingen på. Den plattformen var tiltenkt store el-bil ala EQS/EQE og i det skiktet er det vel litt annet fokus fra kundene. Plattformen for "Folkebilene" fortsetter for full blås, og de har jo tenkt til å oppdatere eksisterende storbilplattform. Så blir nok fortsett grei skuring å få seg en elbil med stjerne i grillen. Og det er jo fint
= FasitJa, de kjedelige bilene skal fortsatt gå på strøm.
Glede = diesel?Det var jo ikke det jeg sa. En brødbil kan godt gå på honning eller løv for alt jeg bryr meg. Men en bil som skal vekke en form for glede hos meg skal ikke gå på batteri. Det er bare sånn jeg er. Hadde du hatt Ferrari hvis den hørtes ut som en brunstig mygg?