Bilsnakk

Hva med Z3/Z4? Tror de føler seg litt krenket over å bli utelatt i frisørbilkategorien nå ;)

Nja

IMG_3320.jpeg

Ser humoren, absolutt.. Men søk litt på folk/kanaler som tester MX-5. Bland entusiaster er det ganske kjent at dette er en av de beste bilene å kjøpe pr. penge.
+1

Har jo hatt en ND selv, artig bil. Observerte imidlertid at eierne stort sett var unge gutter i pimpa, eldre modeller - og eldre menn i pimpa, nye modeller :mrgreen:

Ville for øvrig ikke blitt sett død i en Z3, Z4 eller frisørbil nr.; Mercedes SLK. Hadde valgt MX-5 hver gang….

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Ser humoren, absolutt.. Men søk litt på folk/kanaler som tester MX-5. Bland entusiaster er det ganske kjent at dette er en av de beste bilene å kjøpe pr. penge.

Absolutt ;)

• Liker
Reaksjoner: Heftos
Når blir det første GTG med Big Boy Watch Club x Tiny Car Club?

Apropos morsomme, små elbiler. Denne er guilty pleasure.

Vis vedlegg 371951
Den der vurderte jeg sterkt når den kom for noen år siden. Veldig fan av retro-looken. Dessverre så har den altfor lite rekkevidde til mitt bruk. Er det kun jeg som mener at den ville vært langt kulere om den hadde kommet i to-dørs versjon?

Den der vurderte jeg sterkt når den kom for noen år siden. Veldig fan av retro-looken. Dessverre så har den altfor lite rekkevidde til mitt bruk. Er det kun jeg som mener at den ville vært langt kulere om den hadde kommet i to-dørs versjon?

Todørs er kulere, på de aller fleste biler. Ulempen er at dørene blir lange, od du vil derfor ikke komme ut av bilen når du parkerer på en parkeringsplass. De 'skjulte' bakdørene blir en løsning. Eller 'Lambo-varianter' som nye MG Cyberster.

Savner de virkelige to-dørs med hardtop (med vinyltak).

8

Jeremy Clarkson referer konsekvent til den som "Cockster" :LOL: Men valid point, den må absolutt med!
Mange bastante meninger om bil (som vanlig) her inne. Har hatt et par BMW Z4 35is opp gjennom årene. Fantastiske biler og kjøper og kjører gjerne en igjen. Hadde sommeren 2019 (?) også den nye typen Z4 M40i som jeg derimot ikke var like fornøyd med.

Har de siste årene hatt en Porsche Boxster GTS i sydligere strøk, den perfekte bil for svingete veier i tropisk klima og muligens den Porschen jeg har vært mest fornøyd med av de rundt 15 ulike Porschene jeg har eid, inkludert diverse 911’er.

IMG_4226.jpeg

IMG_5814.jpeg

Redigert: