Hva med Z3/Z4? Tror de føler seg litt krenket over å bli utelatt i frisørbilkategorien nå
Nja
Hva med Z3/Z4? Tror de føler seg litt krenket over å bli utelatt i frisørbilkategorien nå
Sykt fet! Spotta en på Maja nå. Tok bilde, men har sladda reg.nr for eiers diskresjon.
Hei hei, ikke glem Audi TT (gamle)Hva med Z3/Z4? Tror de føler seg litt krenket over å bli utelatt i frisørbilkategorien nå
Ser humoren, absolutt.. Men søk litt på folk/kanaler som tester MX-5. Bland entusiaster er det ganske kjent at dette er en av de beste bilene å kjøpe pr. penge.
+1Ser humoren, absolutt.. Men søk litt på folk/kanaler som tester MX-5. Bland entusiaster er det ganske kjent at dette er en av de beste bilene å kjøpe pr. penge.
Ser humoren, absolutt.. Men søk litt på folk/kanaler som tester MX-5. Bland entusiaster er det ganske kjent at dette er en av de beste bilene å kjøpe pr. penge.
Regner med dette også er humorAbsolutt
2018 Mazda MX-5 Miata Club: Way too much compact gay fun! | Gaywheels
The Mazda Miata isn't for everyone, but oh, it's an amazing ride. It's a fun, fabulous sports car that was meant to run wild on roads where they don’t post speed limits. If you want a sports car for your second or third vehicle, the 2018 Miata (known elsewhere in the world as the Mazdagaywheels.com
My bad! Skamme meg, den er jo helt der oppe med Jan Thomas og venninnene.Hei hei, ikke glem Audi TT (gamle)
Gammel TT = Gravid jernplate. (Eller var det Veltepetter?)Hei hei, ikke glem Audi TT (gamle)
Sykt fet! Spotta en på Maja nå. Tok bilde, men har sladda reg.nr for eiers diskresjon.
Vis vedlegg 371939
Den der vurderte jeg sterkt når den kom for noen år siden. Veldig fan av retro-looken. Dessverre så har den altfor lite rekkevidde til mitt bruk. Er det kun jeg som mener at den ville vært langt kulere om den hadde kommet i to-dørs versjon?Når blir det første GTG med Big Boy Watch Club x Tiny Car Club?
Apropos morsomme, små elbiler. Denne er guilty pleasure.
Vis vedlegg 371951
Den der vurderte jeg sterkt når den kom for noen år siden. Veldig fan av retro-looken. Dessverre så har den altfor lite rekkevidde til mitt bruk. Er det kun jeg som mener at den ville vært langt kulere om den hadde kommet i to-dørs versjon?
De som vet vet. Eller hva @Edzilla ?Hva er det med VW UP?
Ikke glem dem med en Boxter!Hva med Z3/Z4? Tror de føler seg litt krenket over å bli utelatt i frisørbilkategorien nå
Jeremy Clarkson referer konsekvent til den som "Cockster" Men valid point, den må absolutt med!Ikke glem dem med en Boxter!
Absolutt ingenting.Hva er det med VW UP?
Mange bastante meninger om bil (som vanlig) her inne. Har hatt et par BMW Z4 35is opp gjennom årene. Fantastiske biler og kjøper og kjører gjerne en igjen. Hadde sommeren 2019 (?) også den nye typen Z4 M40i som jeg derimot ikke var like fornøyd med.Jeremy Clarkson referer konsekvent til den som "Cockster" Men valid point, den må absolutt med!