Bilspotting

@Delta8V: Bilen din er en aldeles nydelig utgave av en av de morsomste bilene som er laget. Jeg synes du skal gjøre minst mulig med den, men dersom det finnes klar folie som bevarer lakken høres det ut som en god ide.

Takk for det morini :)
Denne skal holdes original! Har en EVO 1 som skal bli "litt" frisert i løpet av vinteren, så jeg kan leke med i stede ;)
Det ser jo ut til at du har hatt en utrolig morsom jobb før, og du har sikkert prøvd disse bilene å vet hvor vanskelig det kan være å holde seg unna "leking", derfor man ha to :D

Delta8v: digger bilen din:) når det gjelder klar matt folie, så gjøres det noen forsøk i disse dager på en norsk bil - jeg skal holde deg oppdatert. Problemet har vært at denne folien har vært for "sprø", noe som resulterer i krakkelering
Takker :)
Håper det kommer en fin gjennomsiktig folie som ikke "ødelegger" fargen for mye, denne har blå perlemor, så effekten må ikke bli ødelagt :roll:
Setter stor pris på å bli oppdatert på dette :D

.......... du har sikkert prøvd disse bilene å vet hvor vanskelig det kan være å holde seg unna "leking", derfor man ha to :D

Ha, ha -herlig logikk som gir deg rare blikk om du røper den i nesten alle andre fora enn dette. Jeg forstår deg veldig godt.

!!!

Nå snakker vi KUL bil

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31852221

21_1902173439_xl.jpg

Jeg vet, spottet den på fredag og kommenterte for samboeren min at det er en syyykt kul bil,

hehe. Da jeg var liten var det gressbrann på skolen min en søndag. Brannvesenet kom og slukket, men en gutt i nabolaget ble for sen til å se brannbilen, så han tente på igjen. Brannvesenet var ikke så veldig happy (han ble fersket) :cool:

Besiktiget en potensiell ny sommerbil i går. Ja, den er griseharry, men akk så fet.
1986 Ferrari Testarossa. Lyden er helt vill...

Om noen ønsker en Maserati Merak SS finnes det nå prutningsmonn!

Besiktiget en potensiell ny sommerbil i går. Ja, den er griseharry, men akk så fet.
1986 Ferrari Testarossa. Lyden er helt vill...

Om noen ønsker en Maserati Merak SS finnes det nå prutningsmonn!

Ojojoj, Testarossa er ingen bil å kimse av, på tross harry-stempelet.

Husker godt på årets ID da den blodeharry Testarossa'en ble fyrt opp.......FOR EN LYD!:cool:

Spottet en Ferrari California i rundkjøringen inn til Sandvikastorsenter og en RR Ghost på skøyen idag!