Om man er interessert i å titte på beltevogner finnes det bedre plass enn i denne tråden.
@mathfjeld og chalsus: ikke vær så surmaget da!
Strøkne bobler, beltevogner, ferrarier eller lastebiler. Kjekt å se så lenge det er pent eller artig. koster ikke mange kalorier og scrolle forbi det som ikke er spennende for deg.
Porsche og Ferrari er ikke veldig vanlig utenfor Stavanger og Oslo. Lenge siden sist jeg så en Ferrari her i Bergen.
Spottet denne spesielle saken i går:
@mathfjeld og chalsus: ikke vær så surmaget da!
Strøkne bobler, beltevogner, ferrarier eller lastebiler. Kjekt å se så lenge det er pent eller artig. koster ikke mange kalorier og scrolle forbi det som ikke er spennende for deg.
Porsche og Ferrari er ikke veldig vanlig utenfor Stavanger og Oslo. Lenge siden sist jeg så en Ferrari her i Bergen.
Spottet denne spesielle saken i går:
Det er ganske lav terskel for å poste spottetde lekkerbiskener her. Porscher og ferrarier brø strengt tatt ikke postes - det er ganske vanlige biler, imho.
Spottet en Corvette Stingray i Bygdøy Allé (fra en dårlig vinkel).
Kjent lokasjon for ekte WIS det der.....Spottet en Corvette Stingray i Bygdøy Allé (fra en dårlig vinkel).
Vil bare skyte inn at jeg setter pris på alle bilder i denne tråden, være seg lastebiler, motorsykler, bobler eller noe så vanlig som en Ferrari..
Om du ser godt etter er det en bil på bildet
Den står 100 m fra leiligheten her nå
Om du ser godt etter er det en bil på bildet