Bilspotting

Min oldefar døde helt på slutten av 80-tallet. Opp til bare noen få år før det, kjørte han en slik:

IMAG1144.jpg

Grunnen til at jeg husker den så godt er den karakteristiske bakruten:

IMAG1145.jpg

Spottet øverst på Grünerløkka.

Spottet en 2013 modell Porsche Boxster utenfor Elixia sjølyst i dag.

Så annonse for den her om dagen, og må ærlig innrømme at jeg likte den godt! Så den like bra ut i levende live?

Spottet en Porsche Cayenne 2011 modell med matt, grå folie i parkeringshuset på IT Fornebu i dag. Egentlig litt vel rap-star med matt folie for min smak, men det så meget så smakfult ut!

Min oldefar døde helt på slutten av 80-tallet. Opp til bare noen få år før det, kjørte han en slik:

IMAG1144.jpg

Grunnen til at jeg husker den så godt er den karakteristiske bakruten:

IMAG1145.jpg

Spottet øverst på Grünerløkka.

Denne mener jeg at jeg har sett selv, oppe på plassen foran Foss VGS ved siden av Leibling der ikke sant ?

Brukte den plassen daglig i 3 års tid selv... :)

Flott bil det der!

Denne mener jeg at jeg har sett selv, oppe på plassen foran Foss VGS ved siden av Leibling der ikke sant ?

Brukte den plassen daglig i 3 års tid selv... :)

Flott bil det der!

Stemmer! Min datter går i barnehage rett i nærheten der.

Spottet denne saken idag inne i en luguber lagerhall utenfor Oslo...

IMG_8719b.jpg

IMG_8758b.jpg

Er bilen ferdig eller fremdeles work in progress? Har sett noen bilder av den tidligere når den var lilla, og ble ekstremt imponert over hvor mye tid og energi som gikk med på småting. Drømmebil etter min mening.

Det gjenstår en god del skruing. Vi skal prøve og få den med ned til Rudskogen i helgen, men det blir neppe noe kjøring....

Får en vag følelse av at jeg kan ha lest noen av dine poster på bimmers.no gjennom årene om jeg ikke bommer skammelig her.

Husker jeg også spilte wow back in the day med en fyr som elsket å turbomate disse, mye morsomme BMW bygg der ute gitt!

Får en vag følelse av at jeg kan ha lest noen av dine poster på bimmers.no gjennom årene om jeg ikke bommer skammelig her.

Husker jeg også spilte wow back in the day med en fyr som elsket å turbomate disse, mye morsomme BMW bygg der ute gitt!

Bilen tilhører en kompis som er aktiv på div BMW forum.
Jeg praktiserer heldigvis en hobby man kan få plass til i en papp eske:cool: